Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jos-gsx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jos-gsx

    gsx-r valt uit tijdens het rijden

    Goedendag dames en heren. Ik heb een gsx-r van 04 die sinds vandaag uitvald tijdens het rijden hij vald er komt in het schermpje check te staan net alsof die gewoon op contackt staat toeren teller vald ook dood in de hoek soms pakt ie em weer op en kun je weer gewoon verder en de andere keer...
  2. jos-gsx

    R6 05 throttle angle fout

    Hallo mijn broer heeft een R6 van 05, de diagnose van de motor zelf geeft bij throttle vol open 96 aan en dit moet volgens de handleiding 97 tot 100 zijn, weten jullie meschien waar het aan kan liggen of hoe het op te lossen is. hij loopt ook niet helemaal fijn pruttelt een beetje en houd...
  3. jos-gsx

    gezocht dvd`s adrenaline crew dvd`s

    hallo ik zou graag weten waar ik de dvd`s van adrenaline crew kan kopen ? MVG ikke
  4. jos-gsx

    politie hand op steken

    Ik kom net terug van effe stukkie rijde :] . ma kom net onder weg een politie motor tege die zelfs de hand op stak :O . Dit is voor mij de eerste keer dat ik dit mee maak :P Overkomt jullie dat ook wel is ? :P
  5. jos-gsx

    koeling gsxr 600 k4 van 04

    hallo ik heb een vermoeden dat me koelvin niet aanslaat nou eet ik niet preciess bij hoeveel graden die aan moet slaan ? weten jullie dat ?? alvast bedankt O-)
  6. jos-gsx

    klik kentenkenplaat houden waar te vinden ?

    hallo ik zoek een klik houder voor me kentekenplaat maar dat zonder dat tekst strookje der onder kan iemand mij hier hele waar ik die kan bestelle alvast bedankt mvg jos
Terug
Bovenaan Onderaan