Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ecniv
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ecniv

    GESTOLEN Zaandam: Kawasaki ER5 2002 (blauw), MG-HD-62

    Gestolen uit ZAANDAM, Oostzijde Laatst gezien: 28-8-2012 Kenteken: MG-HD-62 Indien gezien: er5@ecniv.nl of 06-21493330
  2. Ecniv

    [TK] Startbewijs Elfstedentocht voor motoren 2e pinksterdag

    Over: een startbewijs voor de elfstedentocht voor motoren, georganiseerd door de Friesche Motorclub. Startbewijs is voor 1 motor, starttijd tussen 0800 en 0830. Kosten: in principe heb ik er iets van 15 euro voor betaald, maar een taart, ikea/gamma tegoedbon of iets anders leuks mag ook!
  3. Ecniv

    Parkeren @ Utrecht CS

    Beste lieden, Waar kan ik @ Utrecht CS mijn motor het beste stallen?
  4. Ecniv

    Help _charlie haar examen door

    Beste MF-ers, Eerst een paar dingen in ogenschouw nemend: a) Het is goede vrijdag b) Wij motorrijders zijn de meest hechte social community! (op kerken na, ben ik bang) c) _charlie is zielige student Het begon allemaal hier mee: Dus (tis weer vrijdag, ja): wie helpt er mee...
  5. Ecniv

    Overheid verbiedt motoren over dijk tijdens weekend

    Wtf...
  6. Ecniv

    Oxford Big Boss

    Art 4 Deze dus te koop! Over i.v.m. nieuwe motor met ABS. incl. alle sleutels en eventueel factuur voor de verzekering Biedt wat leuks
  7. Ecniv

    Ketting smeren

    Omdat ik een enorme noob ben in het onderhouden van mijn fiets, hoop ik hier een antwoord te krijgen op mijn -op dit moment- meest belangrijke vraag: Hoe kan ik het beste mijn ketting smeren? Ik had gelezen dat ik het beste op zoek kan gaan naar een dikkere olie (SAE 90), maar hoe kan ik dit...
  8. Ecniv

    Ex-rijlessers 2009 gaan touren!

    Het begon allemaal hiermee: Dus: wie wil (en kan) er mee? Langho09 kwam met het idee op 13 september 2009 rond 14:00. Start- en eindpunt bij A12 afslag Nieuwerbrug (TINQ tankstation) (Ik ben niet bedreven in dit soort dingen en hoop dus echt dat anderen mij willen assisteren in het...
  9. Ecniv

    ER-5 tankinhoud tov meter

    Sinds kort heb ik een kawa ER-5 bouwjaar 2000. Het valt me op dat als de teller 'bijna leeg' aangeeft, ik er toch maar 8 L inkrijg. Volgens de verschillende websites moet de ER-5 een tank hebben van 16 liter. Teller stuk? Bekend probleem? Hoop dat jullie me meer kunnen vertellen...
  10. Ecniv

    Alpine otoplastieken in Rotterdam / Gouda

    Heeft iemand in de regio Rotterdam / Gouda zich Alpine otoplastieken laten aanmeten en zo ja: bij wie heb je dat laten / kunnen doen?
  11. Ecniv

    TomTom Rider v2 battery cable

    Vandeweek heb ik een Tomtom rider v2 gekocht en de ram-beugel netjes geinstalleerd. Echter, nu moet ik de battery cable nog aansluiten, maar er zit nergens een aansluitschema bij. Kan ik deze gewoon op de accu aansluiten (eventueel een extra zekering er tussen) of is er meer nodig? Iemand ervaring?
  12. Ecniv

    Theorie: Voorrangsregels mbt militaire colonne

    Op fok-forum was er dit weekend een vraag over voorrangsregels mbt militaire colonnes. Ik dacht het volgende antwoord te weten: als je er niet VEILIG voorlangs mag, is het per definitie niet toegestaan. Wat denken de MF-ers?
  13. Ecniv

    Amber alert voor motordiefstal

    Vandeweek kreeg ik het idee (adhv een post van een MF-er) om een site op te zetten waarbij iedereen die zich heeft aangemeld op een bepaalde site een smsje krijgt als een andere aangemelde motorrijder zijn motor als gestolen opgeeft. Nu wil ik best dat plan uitwerken, maar voor ik er veel moeite...
  14. Ecniv

    Motor zakelijk rijden

    Omdat de oudere topics over dit onderwerp enigszins gedateerd zijn, wil ik (na mijn eigen zoektocht) jullie op de hoogte brengen van de zaken die de Belastingdienst mij vandaag heeft verteld omtrent zakelijk motorrijden (daarnaast wil ik graag weten of ik iets gemist heb) Bij een eigen zaak...
  15. Ecniv

    Gevraagd: Tank voor ER-5

    Iemand nog een ER-5 tank liggen toevallig?
  16. Ecniv

    Communiceren met andere motorrijders / bijrijder?

    Naar aanleiding van een ander topic bedacht ik mij of er 'standaard' signalen bestaan tussen motorrijders onderling / naar je bijrijder toe. Wat ik voorbij heb zien komen: Motorrijders onderling: - Bovenop eigen helm tikken met vlakke hand: Politie - Hand van boven naar beneden...
  17. Ecniv

    Verzekeren

    Na 7 jaar lang in een koekblik te hebben gezeten, nu ook richting motor! Nu was ik eea aan het doorrekenen en als ik bij (knmv) verzekeringen ga kijken, ben ik in totaal 41,63 kwijt voor auto en motor (allrisk auto), terwijl ik nu hetzelfde kwijt ben voor de auto alleen bij een andere...
  18. Ecniv

    Bril beslaat

    Sinds vorige week had ik tijdens de lessen wat last van een beslagen zicht, waarna mijn instructeur zei dat ik ff een pinlock in mn vizier moest zetten. Zo gezegd zo gedaan, pinlock erin, niets aan de hand. Maar nu blijkt dat mn bril beslaat, en niet mn vizier. Mensen nog tips (nee, lenzen zijn...
  19. Ecniv

    Puntenrijbewijs

    Ergens komende maanden ben ik van plan mijn motorrijbewijs te halen. Nu is het zo dat ik al 7 jaar mijn koekblikbewijs heb; krijg ik dan opnieuw een puntenrijbewijs of ben ik -ook al ben ik beginnend motorrijder- geen beginnend bestuurder meer?
  20. Ecniv

    Eigen motorpak/helm tijdens de lessen

    Hey MF-ers, Sinds gisteren begonnen met lessen en ik kan een jas + handschoenen + helm gebruiken van de rijschool; is het wijs / verstandig om vast een eigen jas/helm/handschoenen aan te schaffen en zo ja waarom (of waarom niet?)
  21. Ecniv

    Hier Ecniv

    Hallo MF-ers, Ik ben Vince, 24 jaar (nog 2 weken) en sinds gisteren begonnen met lessen! Zal al tijden met het idee in mn hoofd om met een motor te beginnen, alleen door (negatieve) reacties (gevaar enzo), drukte met werk en zelf nog niet helemaal wetende of, hoe en wanneer ik zou beginnen...
Terug
Bovenaan Onderaan