Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Vaste sproeier Keihin VP

    Hallo allemaal, ik ben bezig met het schoonmaken van de carburateurs van een Honda Hornet. Na 2 uur in de ultrasoon zien ze er weer prima uit en is alles open, lees ik kan alles doorblazen met perslucht. Behalve die vaste sproeiers, ik kan ze doorprikken echter met perslucht heb ik het idee dat...
  2. S

    96-97 SC33 Fireblade onderdelen

    Hallo, Ik zoek voor genoemde motor: binnekuipdelen, spiegelframe, achterspatbord/accubak en als het effe kan een nette tank...wie verlost mij van mijn frustatie? |( ;) mvg Henny.
  3. S

    Arlen Ness dna

    Te koop: Arlen ness dna raceoverall in de maat 54. pak verkeerd in zeer goede staat en is zo goed als nieuw :Y ik ben 1m76 lang en weeg 91kg, en ik kom er niet meer in.(buikje) :N Heb je ongeveer dezelfde lengte en weeg je rond de 80-85Kg dan gaat het passen. Pak is te passen nabij...
  4. S

    Dainese combipak mt 48

    Hoi, heb nog een Dainese pak liggen. Hangt alweer een tijdje in de kast want ik pas er niet meer in Pak is me altijd (tot grote ergernis) :( aan de krappe kant geweest en is hierdoor niet veel gedragen. Pak is buiten wat gebruikssporen schadevrij. Zoals de titel maat 48,heb het eea...
  5. S

    Repsol stickerset

    Hallo, heb nog een complete Repsol stickerset liggen. ideaal voor cbr600 cbr900 cbr1000 en de vtr maar kan natuurlijk ook op je...... ;) mag weg t.e.a.b
  6. S

    Tank sc28 urban tiger

    Hallo, heb nog een roestvrije tank liggen van een oer fireblade in de urban tiger kleuren. tank heeft links boven een kras en rechts voor een klein deukje met lakschade, is makkelijk te repareren.Voor de rest is de tank gaaf. Mag weg tegen elk aannemelijk bod.. m.v.g. Henny.
  7. S

    ABM alu streetbar

    Hallo, heb een ABM streetbar welke ik wegdoe omdat de zit voormij niet lekker is, stuur is niet ingekort en ook niet geboord oid. Heb er twee goeie ritten mee gemaakt maar mijn polsen zijn er niet blij mee. Nieuwprijs bij MDi is 50 euro, stuur mag weg voor 35 euro m.v.g. Henny
  8. S

    electrisch probleem/vraag

    Hallo, ik heb een digitaal tellertje (acewell) welke 3 niet gangbare controlelampjes heeft nl alarmlicht,mistlicht en knipperlicht voor aanhanger :? . Nou wilde ik die lampjes gebruiken voor olie,neutraal en jiffie maar die lampjes in de teller zijn plus geschakeld maar moet min geschakeld...
  9. S

    ABM kroonplaat fireblade

    z.g.a.n superbike kroonplaat Honda fireblade sc33 bj 98-99 vrpr.140 Euro
  10. S

    stuntrijder tt assen 2009

    Hallo, tussen de races door was er een stuntrijder met oa een buell als ik me niet vergis? deze liet een flink staaltje motorbeheersing zien :} weet iemand wie dit is?
  11. S

    sixtyseven76

    Hallo allemaal,Mijn naam is Henny .Na een tijdje met veel plezier hier op het forum te hebben gezeten heb ik toch maar besloten om me eens aan te melden Ik ben al 7jaar! in het bezit van een blade uit 93 :Y waar ik gewoon geen afscheid van kan nemen en die ik door en door ken. Ik ben...
Terug
Bovenaan Onderaan