Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mystical
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mystical

    Dainese Overall maat 54

    Heeft er iemand interesse in een Dainese Overall maat 54? Pak is enkele keren gedragen op trackdays en los van een paar kleine beschadigingen nog in goede staat. Ik ben 1x helaas een soort van omgevallen waardoor de linker arm en linker knie iets beschadigd zien, enkel oppervlakkige schade en...
  2. Mystical

    Alpinestars SP-1 handschoenen

    Iemand interesse in Alpinestars SP1 handschoenen maat L. Heb ze ooit gekocht maar vervolgens nog te lang met mijn oude handschoenen doorgereden omdat ze lekkerder zaten. In totaal 2 ritjes gebruikt en er achter gekomen dat het gewoon niet helemaal de goede maat is voor mij dus ze liggen vooral...
  3. Mystical

    MF'ers in de omgeving Ermelo / Harderwijk en omstreken

    Omgeving Ermelo / Harderwijk en omstreken Er zijn zoveel regionale topics meer ondanks de vele motoren die ik hier elke dag zie is er geen topic van een van de mooiere stukjes van Nederland, de veluwe :]. Dus bij deze een poging om te kijken of er bestaansrecht is voor een eigen topic...
  4. Mystical

    Yamaha R1 2000

    Helaas gevallen met deze motor, een schuiver gemaakt met ongeveer 40km/h. Niet hard dus maar wel schade. Kuip heb ik gerepareerd en deel al wit over gespoten. Linker clipon en linker voetsteun vervangen aangezien deze beschadigd waren. Tank is beschadigd en er zit wat schade op de deksel...
  5. Mystical

    Assen CRT 11-8 minder ervaren

    Te koop circuit dag met CRT morgen op Assen in de groep minder snel. Vraagprijs 120,-
  6. Mystical

    Tips aanschaf eerste circuitmotor

    Goedenavond, ik rij inmiddels alweer 4 jaar rond op straat maar wil nu meer op het circuit gaan rijden. Nu vind ik het zonde om dit met mijn huidige straat motor te doen en wil ik dus een 2e 600cc erbij kopen voor op het circuit. Mijn budget is 2500,- voor de motor, aanhangwagen heb ik al, en...
  7. Mystical

    IDM Assen 20 t/m 22 Juli

    Dokumente - IDM Nog mensen van hier die gaan? Als het Zondag lekker weer is wil ik misschien gaan. Kaarten kosten 12,- voor de Zaterdag en 24,- voor de Zondag of 28,- voor een weekend ticket. Jammer dat de zijspanklasse er net dit weekend niet bij is.
  8. Mystical

    Nu op Discovery: Birth of a racer

    Van 14:05 tot 16:05 is het programma Birth of a Racer te zien op Discovery. Volg Michael Czysz en zijn technici die op weg zijn de ultieme racer te bouwen.
Terug
Bovenaan Onderaan