Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Type>>R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Type>>R

    (PU) Polyurethaan Bussen Motorsteunen

    Ik heb mijn huidige XJR al 14 jaar in bezit en over de jaren heen al de nodige modificaties gemaakt zichtbaar en onzichtbaar. Ieder jaar en soms wel 2x per jaar kom ik tot de ontdekking dat de motor steun achter het voortandwiel gebroken is of dat de rubber bussen in de andere steunen gescheurd...
  2. Type>>R

    Autobanden op een motorfiets

    :? :N_O- Ik moest even met m'n ogen knipperen toen ik deze titel las..... Gekke Amerikanen? Of zijn er hier ook mensen die dit doen? En om wat voor reden? Bochten lijken mij toch wel een serieus probleem :? https://roaddirt.tv/riding-the-dark-side-car-tires-on-motorcycles/
  3. Type>>R

    GSF 400 Bandit Tank opknapper

    GSF400 Bandit Tank Buitenkant redelijke staat Heb geen sleutel, weet wel dat de tank ontroest moet worden. Tank ligt een beetje in de weg en is naar mijn inziens nog te goed om aan stukken te slijpen Op te halen in Borne (Overijssel) VP : 30 Euro
  4. Type>>R

    Gezamenlijk protest? Haalbaar?

    Zou het haalbaar zijn in NL om net als onze Duitse buren een gezamenlijk en rustig protest te voeren. Dus zonder gestunt en onnodig kabaal? https://www.motor.nl/nieuws/duizenden-duitse-motorrijders-demonstreren-tegen-rijverboden/ Weet dat de MAG dit eerder voor elkaar heeft gekregen, mocht...
  5. Type>>R

    AN8 brandstof slang aansluiten op kraan en carburateurs

    Weet iemand hoe een AN8 benzine slang met koppelingen aan te sluiten op de benzine kraan en de carburateurs? Kraantje is van een 1999 R1 Carburateurs Xjr1300 2005 De Orginele 8/12mm benzine slang is gescheurd na 16 jaar , maar nergens nieuw te vinden. De Orginele slang maakt 2 90° bochten...
  6. Type>>R

    Twente en omgeving deel 22

    Twente en Omgeving deel 22 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- In afwachting van mooi weer voor de Voorjaars Receptie in Denekamp , Datum is afhankelijk van het weer...
  7. Type>>R

    nieuw topic

    Hoe maak ik een nieuw vervolg topic voor de regionale groep ? met de links naar de vorige edities in de OP te lang geleden om te herinneren hoe dat moet
  8. Type>>R

    Motor parkeren op Düsseldorf Airport

    Binnenkort ga ik een weekendje weg met het vliegtuig maar wil graag m'n motor bewaakt parkeren bij het vliegveld in Düsseldorf. Zelf al geprobeerd te bellen met het vliegveld maar niemand spreekt daar goed genoeg engels. En mijn duits is dan weer te roestig om meer informatie hierover te...
  9. Type>>R

    BuildNotBought Custom Bike Meet 18 Augustus 2018

    Alle soorten en maten verbouwd of compleet zelfbouw welkom
  10. Type>>R

    4e Naked Bike Meeting - !! Nieuwe Locatie !!! 16-08-2015

    :] :] Ook dit jaar zijn alle soorten types en merken motoren van harte welkom op de Naked Bike Meeting voor een gezellige middag met motoren en eigenaren ...
  11. Type>>R

    3e Naked Bike Meeting Zondag 10 Augustus

    Buytenparklaan 7 2717 AX Zoetermeer
  12. Type>>R

    4e Bougie Treffen 2014

  13. Type>>R

    2e hands Motorkleding en Onderdelen Markt

    Geannuleerd ivm te weinig aanmeldingen -O-
  14. Type>>R

    33e Internationale Sweet Lake City Treffen

    Alweer voor de 33e keer het Sweet Lake City Treffen Met dit jaar weer iets wat wij jaren terug ook deden toen wij nog gehuisvest zaten in de boederij. Er zullen het hele weekend 2 auto's staan die kort en klein geslagen mogen worden *O* En natuurlijk zoals ieder jaar weer goede live...
  15. Type>>R

    2e Naked Bike Meeting in Zoetermeer 11 Augustus

    Ook dit jaar houden we weer de Naked Bike Meeting Van weinig CC's tot Meer dan genoeg CC's :] Dit keer geen rit gepland maar gewoon een gezellige middag en genoeg ruimte om de motoren neer te zetten :] www.motorclubzoetermeer.nl Buytenparklaan 7 2717 AX Zoetermeer volg borden...
  16. Type>>R

    Kingsday Toerrit

    ZATERDAG 27 APRIL Leuke rit met achteraf BBQ en Feest Avond *O* voor de BBQ opgeven tot maandag 22 April mczoetermeer@gmail.com Motorclub Zoetermeer Buytenparklaan 7 2717 AX Zoetermeer
  17. Type>>R

    3e Bougie Treffen 5 / 6 / 7 Juli

    Ook dit jaar weer dit Mega gezellige weekend en natuurlijk is iedereen weer van harte welkom :] om te kamperen of om gewoon langs te komen Motorclub Zoetermeer Buytenparklaan 7 2717 AX Zoetermeer
  18. Type>>R

    3e Bougie Treffen

    foutje doe maar verwijderen aub
  19. Type>>R

    Eenzame Yamaha YZF600R tegen info bord geparkeerd

    Goeie middag Ik werd vanmiddag door een club lid van ons gebeld dat er al enkele weken een Yamaha YZF600R tegen een info bord geparkeerd staat net buiten zoetermeer met het kenteken MV-60-YR Ik heb al bij RDW kenteken registratie gekeken maar hij staat niet als gestolen opgegeven...
  20. Type>>R

    Gezocht Kapot 2 of 3 Cilinder blok

    Hallo MF'ers Wij zijn voor bij ons op de motorclub opzoek naar een 2 of 3 Cilinder Motorblok wat wij kunnen ombouwen tot deel van de Tap Installatie hier wat voorbeelden : een staande twin of triple mag ook 8-)
  21. Type>>R

    32ste int. Sweet Lake City Treffen Zoetermeer

    Dit jaar alweer voor de 32ste keer , ook dit jaar veel gezelligheid goeie muziek en lekker eten *O* Je bent ook welkom als je alleen ff een bakkie wil komen doen of s'avonds bij de band wil komen kijken.
Terug
Bovenaan Onderaan