Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: muppet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. muppet

    Griekenland 2008

    Hiep hoi Dit jaar wil ik naar Griekenland en misschien ff Turkije binnen stappen ( europese deel ). Wil via Italie heen dan de boot ( weet nog niet van af waar tips hier over zijn welkom ). Mainland van Griekenland bezoeken ( west kant ) dan Eiland hoppen ( als het niet te duur is )...
  2. muppet

    diversen onderdelen NTV 650

    Hoi Ik zoek nog een : benzine pomp rechter bestuurders stepje originele rechter spiegel originele rechter voor knipper originele linker achter knipper Met spoed gezocht: NTV stuur ( die van mij is krom ) de doorgestreepte heb ik al gevonden nu de rest nog Mzzl Muppet
  3. muppet

    Achterbrug verlengen

    Hoi Ik stond 30 april in Den bosch op de markt en daar stond ( en probeerde weer weg te rijden ) een hayabusa met een verlengde achter brug en nog een andere honda geloof ik ook een wat snel model motortje. Maar mijn vraag is nu waarom zou je je achter brug verlengen ?? Kwa uiterlijk vind...
  4. muppet

    Inspecteur ontdekt zijn gestolen motor in reclamespot

    Inspecteur ontdekt zijn gestolen motor in reclamespot http://www.nu.nl/news/1051549/122/Inspecteur_ontdekt_zijn_gestolen_motor_in_reclamespot.html die vind ik wel heel sterk. Nu maar voor deze duitser hopen dat ie zijn motor terug krijgt. Mzzl Muppet
  5. muppet

    Rondje eilanden

    Hoi Ik heb het idee om naar de eilanden te gaan ( UK en Ierland ) ergens in de zomer voor 3 weken. Ik leg niks vast, ga op de bonnenfooi de campings af. Idee is via NL naar midden Engeland daarna beetje via kust naar Scotland wat stuff kijken daaro. Dan naar Ierland misschien via Noord-...
  6. muppet

    link in ondertitel

    Hoi Hoe plaats ik een link in het onder schrift ?? Ik wilde het topic Dagje Skien/Snowboarden + eten in Bottrop! DEEL 2 daar neer zetten en in de oude versie is wat ik er nu heb staan genoeg maar nu werkt het niet . Mis ik iets of vergeet ik iets ?? bvd Muppet
  7. muppet

    NTV 650 uitlaat orgineel

    Hallo Ik zoek voor een NTV uit '96 een orginele einddemper ( mag de kort van voor 95 zijn of de lange van na 94 ) . Mzzl Muppet
  8. muppet

    NTV toerrit

    Hoi mensen en prutsers met NTV of hawk Ik heb een leuk toerritje liggen en d8 he das misschien wel iets voor een NTV/hawk meeting. Verzamelen in Vught verdere info volgt nog. De route is ongeveer 160 km dus goed te doen. Nu de belangrijkste vraag wie heeft zin en wanneer ( om mee de toerrit...
  9. muppet

    route uitzetten

    Hallo Ik wil een route uitgaan zetten en zoek daar eigenlijk wat software voor want om het ouderwets te gaan doen hele route na rijden en meteen opschrijven heb ik geen zin in en tijd voor . Heeft iemand tips ?? ( ik heb geen tomtom of ander soortig gps geval ) mzzl muppet
  10. muppet

    Motor parkeer plaatsen

    hoi Ik heb naar aanleiding van een discussie met iemand van de gemeente Haaren in NB een vraag : Bestaan er in Nederland motor-parkeer-plaatsen???? mzzl muppet
  11. muppet

    motorpolitie frankrijk

    YES YES Ik zwaaien altijd naar motor-wouten ( als ik op de motor zit )maar hier in NL zwaaien ze nooit terug. D8 zal het in frankrijk eens proberen en ze zwaaide nog terug ook :} Dus aan niet groetende motor agenten let eens op of doet eens vriendelijk!!!! mzzl muppet
  12. muppet

    offroadje?

    Hoi daar ben ik weer laatst was ik aan het kijken naar een xt550 dat ging door mis communicatie niet door :( Dus nu ben ik aan het kijken naar een suzuki dr500 Hier kan ik echter zeer weinig over vinden op inet dus went ik me even tot de ervaren mensen van je off/alroad forum met de volgende...
  13. muppet

    Yamaha XT550

    hallo luitjes ff een vraagie ik kan een yamaha xt 550 kopen uit 1982 zit wel wat werk aan ( accu is eruit gesloopt en linkerhandvat is foetsie ) de motor heeft tot vorig jaar mei gelopen maar na de diefstal van de accu is ie weg gezet en is er niet meer naar gekeken. ik ga zondag ff kijken...
  14. muppet

    doorstrepen

    hallo ik zie vaak aangepaste teksten die hebben dan een stukje tekst doorgestreept. hoe doe je dat??? mzzl muppet
  15. muppet

    spijker broek met protectie

    ff vraagje Deze zomer ga ik naar Portugal en Spanje met het motortje :] Maar ik zie een beetje op tegen de temperatuur daaro ivm volledig in pak rijden. Ben 2 jaar geleden in Spanje geweest en reed toen met leren broek en textiel jas en heb flink wat gezweet '( nu zag ik pas een soort...
  16. muppet

    ntv 650 <-> vx800

    hallo luitjes ff een vraagje ik heb nu een honda ntv 650 en zit te denken om misschien een suzuki vx 800 aan te schaffen omdat die iets meer power zou moeten hebben aan de andere kant de ntv ken ik is betrouwbaar irijd met gemak 1op 20 . is de vx 800 net zo betrouwbaar en zuinig????????? wie...
Terug
Bovenaan Onderaan