Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: infinity
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. infinity

    Bijna dood ervaring A7 Hoorn>Zaandam

    Reed vrijdag op de snelweg van Hoorn naar Zaandam in de regen op de linkerbaan met 110 km/u ongeveer (2 baans weg) ... komt er ineens een auto mij voorbij aan de linkerkant slippend ramt mijn spiegel (steekt ongeveer 2cm uit). Raakt in een draai voor mij tolt in de ronte en duikt zo het water...
  2. infinity

    R1 2004-2005 Powercommander setup

    Heb een R1 uit 2004 met BMC filter geen kat en een zeer open demper systeem. Dit alles zonder aanpassingen van het managment, en hij loopt nog prima! Ken de standaard verhalen wel van het zuiniger lopen, dipjes enz... Wat ik nu graag wil weten of er mensen zijn die met deze specifieke...
  3. infinity

    Gezocht gebruikte banden

    Heb je gebruikte banden liggen waar je niks meer mee doet en je wilt er graag andere mensen blij mee maken die soms weinig budget hebben om motor te rijden? Het liefst in de bruikbare maten 120 voor en de achtermaten 160/180/190 Als je wat hebt liggen stuur dan even een pb of bel...
  4. infinity

    Originele Uitlaten R1 2004 2005 2006

    Tekoop, Setje originele uitlaten, prijs 150,-
  5. infinity

    R1 2004 uitlaten monteren (dempers)

    Heb bij Boonstra motoren een setje Laser uitlaten gekocht, nu komt ik niet uit met de buizen. Kan ik iets verkeerd doen of gaat dat altijd zo lastig?
  6. infinity

    Yamha R1 2004 Grijs/Zwart

    Tekoop Mooie R1 2004 Info: - Vaste scherpe motor forum prijs van 7950,- - Bouwjaar 2004 - Km stand 18000 km (rijd er nog mee) - Kleur Zwart Grijs - Stuurdemper - Banden Michellin Pilot Power (Goed) - Tandwiel en ketting (goed) - Goed onderhouden - Alle keuringen toegestaan...
  7. infinity

    Superbikers RTL7 , wie kijkt er nu..

    Haga gaat niet echt best vind ik trouwens!
  8. infinity

    Uitlaten voor R1 2004 - 2005 - 2006 gezocht.

    Gezocht mooi setjes of licht beschadigd voor redelijke prijs, Open dempers, liefst de race versie en db killers hoeven niet perse. Laat even weten wat je hebt met een pb en de prijs a.u.b.
  9. infinity

    Dainese K600 helm, vizier nergens tekoop?

    Heb een 2dehands Dainese helm van iemand gekregen, Sticker achterop: MODEL= K600.... SIZE = L Maar nergens is een vizier te krijgen of ook maar iets te vinden over deze helmen (google) enz.... Dainese dealer in Utrecht Arie Molenaar wil er niks van weten, is dit een imitatie ...
Terug
Bovenaan Onderaan