Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Peligrosa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Originele kuipdelen ZX6R 2003 in zwart

    Te koop: Originele kuipdelen voor een ZX6R 2003 in zwart: Linker kuipdeel (onbeschadigd): € 170 Tail (1 zijde beschadigd): € 120 Bij overname van de overige 2 delen komt er een gratis (nieuw) kuipruitje bij ;)
  2. P

    Wave schijven 280 mm (onlangs gekocht)

    Mocht iemand interesse hebben in deze wave schijven?? Ik heb een set liggen die ik een weekend getest heb, en 1 losse nog nieuw in de verplakking (aankoopgegevens aanwezig) Outside diameter: 280 mm Inside diameter: 80.5 mm Thickness: 5 mm Number of Holes: 5 Diameter: 10.4 mm...
  3. P

    Originele kuipset ZX6R 2003 zwart

    Te koop: Originele kuipset voor een ZX6R 2003 in zwart. De beschadigde delen zijn goed te repareren, er onbreken geen stukjes, en alle ophangpunten e.d. zijn in tact. Linker kuipdeel (onbeschadigd): € 150 Rechter kuipdeel (oppervlakkige kras): € 120 Topkuip: € Tail (1 zijde...
  4. P

    Te koop: ZX6R 2003 met veel extra's

    Te koop voor een mooi winterprijsje *O* : Merk: Kawasaki ZX6R 636 Ninja Bouwjaar: 2003 Motorinhoud: 636cc Vermogen: 116pk (op het achterwiel zonder PCIII) Bouwjaar: 2003 Kleur: Zwart / rood Kilometerstand: 42.000 Km Inclusief mods: BMC luchtfilter Xenon...
  5. P

    Weer 1tje erbij uit Almere.

    Ik heb vandaag m'n theorie gehaald!! :-D zo..dat moest ik eerst ff kwijt.. nu de rest nog halen ;) En ik zal me natuurlijk ook voorstellen *O* : Peligrosa (aka Esther) uit Almere, 28 jaar.. nu eindelijk bezig om m'n motorrijbewijs te halen! Kan nu ook niet wachten tot ik 'm heb :-D Door...
Terug
Bovenaan Onderaan