Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jozzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jozzz

    Beginnen op een ZZR 600?

    Mogge! Ik heb wat advies nodig... Ik wil dit jaar graag een paar circuitdagen pakken om eens te kijken of het was voor me is. Nu zou ik het zonde vinden om mijn straatmotor neer te leggen (de kans is klein maar aanwezig ;) ) dus ben ik wat aan het rondkijken voor een goedkope...
  2. Jozzz

    K&N Sport filter GSXR 600/750 K4/K5

    Verkocht
  3. Jozzz

    Mivv GP Carbon Gsx-r 600/750 K4/K5

    Hierbij bied ik mijn Mivv GP Carbon demper aan. Hij past op een Gsx-r 600/750 K4/K5. De echte kenners weten uiteraard dat het geluid van deze demper echt waanzinnig is. Luisteren? Klikkie doen: http://www.youtube.com/watch?v=O-3xs3rtWBE De demper heeft een schaafplek op de ophangbeugel...
  4. Jozzz

    Subframe GSXR 600 K4/K5 gezocht

    Mensen, Ik ben druk bezig met het zoeken naar onderdelen voor het opbouwen van mijn gecrashte GSXR 600 K5 maar het enige wat ik niet heb kunnen vinden is een subframe. Heeft iemand van hier er misschien een liggen?
  5. Jozzz

    Origineel achterlicht GSXR 600/750 k4-k5

    Heb nog een origineel achterlicht liggen voor GSXR 600/750 k4-k5. In zeer goede staat. Vraagprijs: €70,- € 50,- of doe een reëel bod.
  6. Jozzz

    Gewicht van motor op kenteken

    Hallootjes, Ik heb net een Gixxer 600 k5 aangeschaft die volgen het boekje 161kg weegt. Nu staat er op mijn kenteken dat hij 190kg weegt. Is dit normaal of kan ik iets van een klacht e.d. indienen bij de mafia belastingdienst omdat ik nu te veel pleuro's betaal? :? Ik hoor het...
  7. Jozzz

    Gevraagd: Linker en rechterzijkuipen en kontje GSX-R K5

    Hee mede motofielen! Ik wil mijn eerste motor gaan kopen en nu kwam ik deze tegen: Helaas zitten er wat krassen aan de linker en rechter zijkuip en ook het kontje is licht beschadigd. Dus ben ik nu op zoek naar vervangende delen. Mochten jullie evt sites weten waar ik kuipdelen kan...
Terug
Bovenaan Onderaan