Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KawaMaup
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KawaMaup

    Nep motoragent op de A4??

    Rijd ik vanmorgen rond half 7 thv de samenvoeging A44/A4 ri A' dam..zie ik voor me naar wat het lijkt een motoragent die andere weggebruikers wild maande tot zachter rijden (je kent het wel..dat gewapper met die linkerarm) omdat de borden op 90km stonden..Hij schoot achter elke auto of bus aan...
  2. KawaMaup

    Het Grote MF'ers Bij de Marine in Den Helder topic

    Het Grote MF' ers Werkzaam Bij De Marine in Den Helder Topic Omdat ik er achter kom (zeker nu het lekker weer word) dat er zo stiekum heel wat MF-ers op het marineterrein rond rijden, lijkt het me leuk om hier een gezellig slapouwehoeren topic voor te openen en wellicht om in de toekomst af...
  3. KawaMaup

    voorwiel Blade 954RR uit het lood???

    Ha techneuten en geinteresseerden, Ik heb na lange tijd probleemloos rijden toch een leuke funny die ik graag aan jullie voor wil leggen. Vorig jaar voordat de winter inviel nieuwe bandjes laten monteren. Bij het terugzetten van het voorwiel had de monteur nog al wat problemen om de linker...
  4. KawaMaup

    kapotte O-ring tussen de ketting gevonden + wiel schuin erin

    Vanmiddag tijdens het insprayen van de ketting zag ik ineens iets wat in eerste instantie leek op een stukje gras of elastiek (t was al ingevet vandaar), ik trok het langzaam er tussenuit en tataa..dat was dus een kapot o-ringetje!. wat nu te doen? Moet ik de hele ketting en tandwielen nu gaan...
  5. KawaMaup

    Boete naar inkomen???

    Voor degene die hun frustraties in andere topics niet kwijt kunnen..hier dan het topic voor al die mensen die met elkaar overhoop liggen over het feit waarom die ene minder goed verdienende bouwvaker nou zwaarder gepakt wordt met een 30+ overtreding dan die 2x modaal verdienende ICT Consultant...
  6. KawaMaup

    spiritus in de benzine?????

    Hallo, een tijdje geleden liet ik bij Ons aller Jos Smit een bandje verwisselen en we kwamen al gauw op het gesprek van bevriezende carbs gedurende de wintermaanden. Nou had hij volgens hem Dé gouden tip. Gooi er eens per paar tankbeurten een kopje spiritus bij zodat de bevriezingstemp naar...
  7. KawaMaup

    Witte reflecterende tape van 3M

    Ik heb me rot gezocht hiero maar nog geen enkel antwoord kunnen vinden op de volgende vraag; Waar koop ik voor een schappelijke prijs (en dan praat ik niet over 50Meter voor 300 euro) die bekende reflectie tape van 3M. Het is vooral te zien op vrachtwagens (aan de zijkant) en...
  8. KawaMaup

    Aso gedrag door een "nep"motoragent??

    Vanavond rond 18.00 vanaf de A28 naar de A12 (ri Den haag) ben ik eerst ingelopen en heb ik later wat verder daar achter mee opgereden met een een vent die op een Volledig intact zijnde politiemotor reed (alleen geen blauwe knipperlichten). hij had zelfs een politiehelm op maar niet zo'n bekende...
  9. KawaMaup

    Xenon flyers uitgedeeld tijdens MFMM

    Heeft iemand voor mij de informatie die op die flyers staat omtrend het inbouwen van Xenon. Ik weet dat het bedrijf in Tiel zit maar daar houdt het ook op. Weet trouwens nog wel dat Bi-Xenon €115,- per lamp kost info mailen mag ook ps hoe is de ervaring met bi-Xenon??
  10. KawaMaup

    een motor chiptunen...kan dat?

    Zo'n beetje overal om me heen hoor ik dat lui hun auto chiptunen. T is relatief goedkoop in verhouding tot je vermogenswinst. Is dit bij een moderne motor ook mogelijk en zo ja...wie weet of dit ook met een 2002 zx9r kan en vooral waar dat dan kan??
  11. KawaMaup

    Sidi Vertigo tepor of gore-tex? ervaringen???

    heeft er iemand van jullie ervaring met de Sidi Vertigo tepor of gore-tex laarzen? Ben van plan om 1 van de 2 te kopen met een voorkeur naar de gore-tex uitvoering. Ben benieuwd hoe ze zitten en of ze ernstig slijten danwel gauw kapot gaan. De tepor uitvoering is nu voor 199 in de aanbieding...
  12. KawaMaup

    Handschoen ervaring MQP Neo

    Ik heb een set nieuwe handschoenen op het oog maar weet niet hoe de ervaringen met deze zijn. Ik rijd dagelijks en heb gezien de prijs (119 euri) geen zin om over een jaar weer nieuwe aan te schaffen. Ik vond het nl al beroerd genoeg dat mn alpines na nog geen half jaar aan flarden werden...
  13. KawaMaup

    SPAM Hoe kan dat nou

    Ik heb eigenlijk een vraag mbt al die spam die ik de laatste tijd wel erg vaak zie. Is het voor de dames/heren moderators niet mogelijk om uberhaupt een soort van filter in te bouwen mbt spam? Het klinkt knullig voor de rest die er dan weer voor moet bloeien maar je zou het registreren misschien...
  14. KawaMaup

    Opnieuw: Gezocht Duozitje ZX9R 2002model

    Even opnieuwe n probleem onder de aandacht brengen: Sinds een week of 3 de eigenaar van een mooie zwart/groene ZX9R uit 2002. Het zgn F model. Nu zit er een mooie seatcover bij maar de vorige eigenaar heeft bij het inruilen verzuimd om zijn duozitje mee te leveren. |( Hij is nergens meer te...
  15. KawaMaup

    Ha allen, sinds vorige week ben ik eigenaar van ee

    Ha allen, sinds vorige week ben ik eigenaar van een ZX9R uit 2002. Mooie fiets met een mooie duo cover erop. Alleen effe jammer dat bij de koop geen duo zitje werd bijgeleverd (wat volgens mij wel hoort maar dit terzijde). En aangezien de vrouw ook nog wel eens achterop wil zitten ben ik op zoek...
  16. KawaMaup

    Het grote spiegel/donker getinte vizieren topic

    Ik heb van de week een nieuw vizier (zilver spiegel) op m'n helm gekocht. Vind het er eigenlijk wel erg cool uitzien allemaal, maarre....kun je daar gewoon Rain-X op doen en hoe ervaren jullie het met savonds, snachts en smorgens vroeg rijden? En wat was jullie beweegreden om zo'n toch wel duur...
  17. KawaMaup

    Hoe en Wat met een nieuwe demper

    Even een paar vraagjes. Ik heb sinds een paar weken een demper van Heavey op de motor gemonteerd. Geweldig geluid, extra Pk's en bekijks genoeg, echter hij knalt bij gas los onwijs na en dan niet af en toe een plofje maar echt mega knetteren. Klinkt misschien leuk maar ik hoorde dat het voor je...
  18. KawaMaup

    Ongeval oprit A4 naar schipluiden komend van N211

    1.5 week geleden is op donderdagavond (de nacht van 9 op 10 juni) een goede vriend van mij zwaar de fout ingegaan door tussen de afzettingen van de werkzaamheden op de N211 te rijden en de oprit naar schipluiden op te schieten. Daar stond een wegwerkbusje half op de weg net in de knik naar...
  19. KawaMaup

    Sidi vertebra II Tepor...hoe zijn de ervaringen??/

    Ik heb op dit moment laarzen van alpinestars (GPS Goretex) maar na een jaar of 3 intensief gebruik zijn ze zo onderhand aan vervanging toe. Het klitteband is aan z'n eind en de binnenvoering is niet meer je van het. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de sidi vertebra 2 met tepor membraam . Ziet...
  20. KawaMaup

    Ervaring streetfighter demper

    Effe een vraagje. Zijn er hier ook personen m/v in de zaal die ervaring hebben met dempers van het merk Streetfighter? Deze zijn nl nu te koop op de duitse tegenhangerh van motozoom, nl louis.de waar ze voor de ongeloveloze prijs van 99 euri te koop staan (vind ik cheapie). Nou heb ik een...
  21. KawaMaup

    Dopjes bij de gehoorapparatenwinkel

    Een week of 2 geleden heb ik op maat gemaakte oordopjes laten maken bij de gehoorapparaten winkel. Eigenlijk is het bedoeld om mee te zwemmen (tenminste dat zij de verkoopster) maar voor op de motor werkt het prima. Voor 16 euri was ik klaar dus dat scheelt wel effe ruim 80 euri op een setje...
  22. KawaMaup

    nieuwe achterband opruwen

    Sinds vanmiddag heb ik een nieuwe michelin pilotpower d'r om liggen en nou weet ik natuurlijk best dat je de eerste kilometers voorzichtig moet zijn. Ok..beetje slingeren, lekker warm worden dus, beetje meer slingeren, rotonde pakken, maarre....hoe zit dat nou als ik met dat nieuwe rubber wat...
  23. KawaMaup

    Inhouden ZX9R '98 bij koud (lees: rond de 0) weer

    Nu het toch aanzienlijk kouder begint te worden gaat mij iets opvallen. Sinds een paar weken houd mijn zx9r af en toe in. Als ik bijvoorbeeld op de snelweg wil gaan inhalen zeg maar van 130 naar 150. Hij zakt niet in maar het lijkt net of ie in 1 keer een cylinder mist ofzo. Na een paar seconden...
  24. KawaMaup

    extra LED remlicht

    Ik heb gisteren via een amerikaanse site een LED remlicht besteld. Ik vraag me nu echter af of dit wel is toegestaan. Ik heb zelf een ZX9R '98 dus nog zonder led's. Zoals je op het plaatje ziet wordt dit onder de kentekenplaat bevestigd. Het schijnt niet moeilijk te zijn maarre moet ik verder...
  25. KawaMaup

    Mini MF-er........de foto's!!!

    Ja ja, 't is een beetje laat maar hier zijn ze dan toch....de eerste foto's van de mini mf-er. Zoals jullie kunnen zien is het de kleine vent nog niet geheel mogelijk om te schakelen en te sturen. Paps helpt daarom een handje mee. De andere 2 foto's spreken uiteraard voor zich. Thanx aan...
Terug
Bovenaan Onderaan