Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: realxation
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. realxation

    Combi: Dainese Laguna Seca Div (maat 48)

    http://www.dainese.com/eu_en/motorbike/t-laguna-seca-div-new-estiva.html?gender=2&destinazione_uso=45&cat=9 Vorig jaar bij Arie Molenaar gekocht, maar ik doe hem bijna nooit aan (zit ook iets te krap voor mij, gevalletje "om laten praten door charmante verkoopster" :$). Bonnetje is aanwezig...
  2. realxation

    Honda CBR600FS uit 2002 (zeer lage km stand, nieuwstaat!)

    Ik ga waarschijnlijk mijn Honda verkopen.... Het wordt winter en ik krijg binnenkort een andere baan waarbij ik mijn huidige leaseauto in moet leveren. Dat wordt dus op zoek naar een auto :) De motor moet niet weg, dus geen rare biedingen. De motor staat alleen hier te koop (tenzij er totaal...
  3. realxation

    Proces verbaal opvragen over een overtreding van 4 jaar oud

    Ik wil graag het proces verbaal opvragen over een overtreding van ongeveer 4 jaar geleden. Ik ben toen mijn rijbewijs kwijtgeraakt na te hard rijden op de snelweg. Overigens binnen een week had ik mijn rijbewijs weer terug. Nu wilde ik vandaag een verzekering afsluiten bij Unive, en deden ze...
  4. realxation

    Haalbaarheid? Motor Alert voor gestolen motoren?

    Naar aanleiding van alle gestolen motoren die worden gepost op MF, en met name het feit dat het soms enorm effectief blijkt te zijn om snel te kunnen schakelen en communiceren via een forum: waarom niet NOG sneller kunnen schakelen? Hmm, even een wild idee dus :) Hoe effectief zou het zijn om...
  5. realxation

    "Open" boete uit duitsland binnen, gegevens terugsturen?

    Hoi, Ik heb schijnbaar een brief/boete binnen gekregen van de duitse politie (heb de brief nog niet gezien), met daarop uiteraard een mooie foto, en de vraag om mijn NAW gegevens terug te sturen. Het gaat schijnbaar om een 30+ km/u te hard boete. Iemand ervaring met dit soort dingen? Moet...
  6. realxation

    Aanschaf eerste motor: buiten laten staan?

    Hola, Ik ben op dit moment nog aan het lessen, maar wil binnenkort wel een motor voor de deur hebben staan :) En ja, dat wordt dus letterlijk voor de deur. Ik woon in Utrecht waar ik geen ruimte heb om een motor te stallen (appartement in een oud herenhuis vlakbij het centrum), en moet hem...
Terug
Bovenaan Onderaan