Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KD81
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    TK: Honda CBR600RR 2010

    Hi all, Wegens beëindiging van het circuit rijden i.v.m emigratie gaat mijn Honda CBR600RR uit 2010 in de verkoop. Geschiedenis Deze fiets is in 2010 voor de race opgebouwd op een Parkalgar Honda frame. Ik heb de motor ruim een jaar geleden overgekocht van Hoekske (mede-MF’er). Ik ben...
  2. K

    TK: Suzuki GSX-R600 K6/K7 25 kW module (ECU)

    Zoals de topic titel aangeeft; Ik heb een 25 kW module (ECU) van de Suzuki GSX-R600 uit 2006 of 2007 te koop, dit omdat ik overgeswitched ben naar vol vermogen en deze module nu dus overbodig is. Wellicht dat deze module ook werkt voor het 750cc model uit 2006 en 2007 maar dit durf ik niet te...
  3. K

    TK: Motoraanhanger

    Hierbij bied ik mijn motoraanhanger te koop aan. De reden voor de verkoop is dat ik er, sinds een verhuizing, geen ruimte meer voor heb. Zodoende staat hij sinds enkele weken buiten, daarvoor altijd binnen gestaan. De aanhanger is enkele jaren geleden gemaakt voor een scooter, maar is...
  4. K

    25kW vraagje: GSX-R600 K6

    Beste M-F'ers, Ben 18 jaar en heb kortgeleden m'n rijbewijs gehaald (25kW dus) maar reed daarvoor al enkele jaren op het circuit (Suzuki GSX-R600 uit 2006). Deze motor heb ik nu dus laten terugvoeren naar 25kW. Nu zullen jullie begrijpen dat het mij kriebelt om deze zomer weer circuit te gaan...
  5. K

    Nieuwe PP Tuning rem-schakelset Suzuki GSX-R600/750 K6 - L0

    Deze set is gekocht om gemonteerd te worden voor circuit gebruik. Door persoonlijke omstandigheden is het hier echter nooit van gekomen. Zodoende zijn ze nog nooit gemonteerd geweest en daardoor nog nieuw in de doos. Nieuwwaarde is €339,- Doe een goed bod en hij is van jou!
  6. K

    verkeerde banden?

    Ik heb 2 weken geleden nieuwe bandjes besteld en laten omleggen bij een motorzaak. Daarna heb ik 2 dagjes op zandvoort gereden, wel lekker gereden alleen de tijden vielen een beetje tegen.. (2,07) terwijl ik toch aardig aan het pushen was. Toen ik klaar was keek ik naar de banden, achterband was...
Terug
Bovenaan Onderaan