Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jaspercr125
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Supercross 2014 topic ''Ktm is taking over the USA''

    Hier kan weer gediscussieerd worden over blockpasses wie er het snelste is en wie er het kampioenschap gaat pakken. Een ding is zeker ktm heeft steeds meer motoren rond rijden in amerika bij de toppers Mensen die tot nu toe overgestapt zijn van motor: Rockstar makita/Davi milsaps Suzuki >...
  2. J

    Nunspeet meeting number two

    Heren/Dames Sinds de vorige meeting zo goed is bevallen gaan we het gewoon nog een keer doen! 12 mei Belangrijke info!! 's Ochtends gaat de baan speciaal voor ons open zodat we "alleen" op de baan kunnen rijden. Het hek gaat 8:00 open. Om 8:30 uur mogen de motoren gestart worden en de...
  3. J

    Mx laarzen bodyprotector en mx shirt te koop!

    Rino mx laarzen te koop 1 keer aangehad, gaan weg wegens aanschaf andere laarzen. Kenny bodyprotector ook 1 keer aangehad, gaat ook weg wegens aanschaf andere protector inverband met leatt brace. Ook heb ik nog een nieuw shift mx shirt liggen 25 euro is hij voor jou. Laarzen maat 46 hebben...
  4. J

    Mf Indoor sx meeting, Niet de snelste wel de gezelligste!

    Pre90 leid tot goede ideeén! Wout kwam met het idee om rond de winter een meeting te houden op de indoor baan in roosendaal die reeds geopend is. Uiteraard zijn wij hier voor in! Kosten om te rijden daar 30,- is veel maar indoor is natuurlijk iets speciaals wat je een keer gedaan moet hebben...
  5. J

    Het 125/250 topic, Deeltje 12. Just pin it!

    deel 12 alweer Voor iedereen met een 125/250cc 2-takt of een 250/450cc brommert Voor de mooi-weer-rijders en nep crossers het actuele weer: Aankomende activiteiten: Weekend meeting Vledderveen Datum nog...
  6. J

    Suzuki rm 125 van 2001 koppelt niet meer

    Hallo ik heb zondag een suzuki rm 125 van 2001 gekocht nu heb ik de blok olie vervangen ik heb er van bo medium syntetische olie in gedaan maar daar heb ik al een keer 400 ml uitgehaald en weer dichtgedraaid die heb ik in mijn blok gedaan nu koppelt hij niet meer. Ligt het aan de olie dat hij nu...
  7. J

    Suzuki 2-takten

    Suzuki 2 takten topic!!!! Hier een lijst tot nu toe met mensen op dit forum die een suzuki 2 takt hebben. 125rm, suzuki rm 125 97' + rm 125 05' Uploaded with ImageShack.us Jaspercr125, Suzuki rm 125 01' Mx Rick, suzuki rm 125 06' Hypermobile, suzuki rm 125 06'...
  8. J

    Pre 90 klasse

    Ik zou graag wat meer info willen over de pre 90 races. En dit topic gebruiken voor mensen met een wat oudere motor om elkaar te kunnen helpen en informeren. Ik had de vraag over de pre 90 races bestaat deze uit klasses van 125 tot 500. en of dat er eisen aan de motoren zijn. Groeten Jasper
  9. J

    gezocht !! 125cc crossmotor van rond de 1000 euro

    Ik zoek dringend een crossmotor 125cc geen pitbike of iets maar een japanner kawa honda yamaha of suzuki van rond de 1000 euro. Zelf heb ik ook nog een motor staan die ik graag wil inruilen op een ander maar dat hoeft niet persee. dat is een cr125 uit 1989. Mvg, Jasper van Gorp
Terug
Bovenaan Onderaan