Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ericpeggy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Cdi gilera runner

    Hallo, weet iemand of een cdi unit van een gilera runner 200 cc 4t met start onderbreker zo vervangen ,cq gewisseld kan worden ,of moet dit via een dealer ivm inleren ?
  2. E

    Spiegels xt 600

    Heeft er iemand nog spiegels liggen voor een yamaha xt 600 bj . 2001 ? Of weet er iemand een adresje of website ?
  3. E

    Aanschaf xt

    Hallo Ik ben van plan om een yamaha xt bj. Ergens tussen 1990 e 2002 aan te schaffen,zijn er specififieke punten waar ik op moet letten? En een hoge km stand (40 of 50 duizend) ? Gr. Eric
  4. E

    k en n filter

    Hallo ik heb sinds enkele weken een Tuono 2004 met Laser uitlaat,verder geen aanpassingen . Ik ben van plan om binnenkort mijn luchtfilter te vervangen. Nou is mijn vraag of ik een orginele filter of een k & n filter of i.d zal plaatsen. Gaat de motor daar anders op lopen (vermogen,verbruik)...
  5. E

    K & N luchtfilter Tuono

    Hallo Ik heb een Aprillia Tuono van 2004 met een Laser einddemper (verder orgineel) Ik ben van plan om binnenkort mijn luchtfilter te vervangen. Nou is mijn vraag of ik een orginele filter of een k & n filter of i.d zal plaatsen. Gaat de motor daar anders op lopen (vermogen,verbruik) of is...
  6. E

    Groene z 750

    Te koop : Prachtige kawasaki z 750 in de mooiste kleur ,natuurlijk groen ! bj. 2005 km. stand 39500 bijna nieuwe continental banden goede ketting en tandwielen leovince einddemper met uitneembare db killer (supersound !) k en n luchtfilter prog. voorvorkveren wegens aanschaf 2 cil...
  7. E

    technoflex voorvering, ervaringen?

    Hallo Heeft er iemand ervaring met progressieve voorveren van Technoflex? Ik wil deze gaan aanschaffen voor mijn Kawasaki z 750 van 2005,maar ik weet niet of dit veel verschil zal zijn ? mijn voorvering is nu nl. niet in te stellen!
  8. E

    z 750

    mag slotje op
Terug
Bovenaan Onderaan