Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: LeonS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. LeonS

    Honda CBF600SA 2004 onderdelen

    Met bijgevoegde Honda CBF600 SA is mijn vrouw in augustus gevallen tijdens een rit op de Silvretta Hochalpentrasse Helaas heeft hij aan de rechter kant zoveel schade opgelopen dat reparatie niet meer loont. Om deze reden gaat hij in onderdelen te koop. Ik ben op dit moment de motor aan...
  2. LeonS

    Probiker Monaco dames motorbroek maat 50

    Te koop wegens geslaagd dieet: Probiker Monaco dames motorbroek maat 50 ademend, wind- en waterdicht door het isolerende Drygate®membraan (100% polyurethaan) netbinnenvoering (100% polyester) AirVentsysteem voor extra ventilatie extra waterdichte omslag bij de zoom...
  3. LeonS

    Dane Lundby Gore-Tex motorjas Maat 60 (XXXL)

    Te Koop: Dane Lundby Gore-Tex motorjas Maat 60 (XXXL) In nieuwstaat Lekker warm in de winter en zonder de uitritsbare binnenvoering heerlijk koel in de zomer door de vele ventilatiemogelijkheden. De jas is zeer comfortabel heeft een zeer goede pasvorm met voldoende lange mouwen die...
  4. LeonS

    Motorclubje IHC Kinderdijk

    Ik ben benieuwd of er hier op het motorforum ook mensen actief zijn van de groep die vanuit IHC in Kinderdijk eens per jaar een lang weekend Lütz doet bij Bernd in Hotel Sonnenblick. Ik was vorig jaar met deze groep mee als “gast”, vond het erg gezellig en vraag me af deze groep dit jaar weer...
  5. LeonS

    Tanktastochten uit 1993 t/m 2004 in gdb formaat

    ..--== Is inmiddels 1992 t/m 2007 geworden ==--.. In de zomer van 2010 zag ik op marktplaats.nl een advertentie van iemand die voor een prikkie een aantal oude jaargangen Promotor verkocht Dus: contact opgenomen met de verkoper en met een flink aantal oude jaargangen Promotor achter in de...
Terug
Bovenaan Onderaan