Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: biertje?
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. biertje?

    Vette ruige Honda Shadow VT1100 te koop!

    Te koop: UNIEKE HONDA SHADOW VT1100 Nog origineel: blok frame koplamp Verbouwd/aangepast: bredere voorvork 5 graden onderuit + vorkbussen voorwiel en remschijf CBR900 goede voorband Metzeler 150- 80/16 onderste vorkdelen van VT 1100 C3 remklauw van C3 customized...
  2. biertje?

    Een uniek verbouwde, vette, ruige Honda Shadow VT1100

    Te koop: UNIEKE HONDA SHADOW VT1100 Nog origineel: blok frame koplamp Verbouwd/aangepast: bredere voorvork 5 graden onderuit + vorkbussen voorwiel en remschijf CBR900 goede voorband Metzeler 150- 80/16 onderste vorkdelen van VT 1100 C3 remklauw van C3...
  3. biertje?

    Zelfbouw zadel...... hoe, waarmee, waarvan, etc

    In de Bigtwin heeft enige tijd geleden een reportage gestaan over het zelf maken van een zadel. Wie weet nog weelk nummer dit was? :? Andere tips, Howto's en fotoreportages over het maken van een eigen zadel zijn hier ook van harte welkom. :}
  4. biertje?

    Uitdeuken zonder plamuur

    Wie weet een manier om een deuk(je) uit een tank te krijgen zonder dat ik de boel hoef te plamuren. Wil de tank namelijk laten poedercoaten.... Een adresje waar ze dat kunnen doen is ook welkom! :]
  5. biertje?

    Vette voorband voor 16" velg gezocht!

    Ik zoek de vetst mogelijke voorband voor en 16" velg (3,5"" breed). Ik ken de AVON supervenom en METZELER ME880 (beide 150 breed). Maar wat oogt het breedst of is breder? Mag ook een lekker hoge band zijn. Heb wel eens een bobber in de Bigtwin zien staan met een vette hoge voorband.
  6. biertje?

    Lagers en rubbers verwijderen uit voorwiel CBR900

    Kortom, hoe verwijder ik de rubbers en lagers uit de voorvelg van een CBR900? De velg moet namelijk gepoedercoat worden. En kan ik de lagers daarna opnieuw gebruiken? En heb ik daar nog speciaal gereedschap nodig? Alvast bedankt!
  7. biertje?

    Welke voorband is geschikt voor een 15 inch velg?

    Ik zoek een zo breed mogelijke voorband voor een 15" velg. De velgbreedte is 3,50" Het gaat me dus nietom een achterband...die zijn er zat! ;)
  8. biertje?

    Achterband voor het voorwiel gebruiken? Kan dat?

    Ik wil voor een bredere voorband. In wielmaat 18" is er niet zoveel keus. Nu is mijn oog gevallen op een Metzeler ME550 140/70-18. Officieel voor het achterwiel. Maar nu heb ik ergens gelezen dat je best een achterband voor kunt plaatsen, maar dan moet je de rijrichting omdraaien..... :? Klopt...
  9. biertje?

    Gezocht minimale velgbreedte Metzeler voorband

    Ik zoek de 'approved rim' voor de volgende band: 140/70-18 M/C 67H TL ME880 Marathon Front Wie weet het antwoord, of waar ik het kan vinden. Ik heb al op de site van Metzeler gekeken......nada noppes!
  10. biertje?

    Digitale kilometerteller....welke en waarom?

    Ik moet een digitale kilometerteller hebben, maar weet niet goed welke het beste is. Wie heeft ervaringen en tips? En wat kost de teller die het beste bevalt?
  11. biertje?

    Spuiten verchroomde velg en rvs spaken?????

    Ik wil een voorwiel zwart spuiten. De velg is verchroomd en de spaken van rvs (denk ik). Moet de velg eerst ontchroomd worden, of kan het ook met schuren en een primer? Nog andere tips? Oh ja, het wordt geen ratbike, dus matzwart is geen optie! (Helaas)
  12. biertje?

    Welk type voorwiel is dit?

    Wie weet wat voor een voorwiel dit is? Het moet in een Honda VT1100 passen...... Het is volgens mij geen origineel Shadow-wiel.... Wie weet het antwoord? Biertje voor de winnaar! ;)
  13. biertje?

    Lengte schokbrekers Virago 535 ???

    Wie weet hoe lang (hart-hart) de achterschokbrekers van een Vriago 535 zijn?
  14. biertje?

    Berekenen weerstand van een gloeilampje? Hoe?

    Hallo, Hoe bereken ik de weerstand van een gloeilampje (knipperlicht)??? Het is een 23 watt lampje op een 12 V accu! Ik heb de weerstand nodig aangezien mijn nieuwe knippers alleen met deze weerstand ertussen goed werken. Anders knipperen links en rechs gelijktijdig :( Zo gauw ik het...
  15. biertje?

    Achterlichtjes knipperen tegelijk!!

    Ik had nieuwe achterlichtjes bedacht voor m'n plof. LED-marker-lights. Probleem is dat (of ik nu links of rechtsaf ga) allebei de lampjes knipperen... Da's dus niet zo veilig. Met gewone lampjes werkt het wel goed, dus zal wel aan de LED'jes liggen. Wie heeft de oplossing????
  16. biertje?

    Uitvallende cilinder bij pokkeweer.....

    Het volgende probleem had ik maandag op de snelweg: Ik had het idee dat een cilinder steeds uitviel als ik minder gas gaf. Gaf ik meer gas dan leek hij weer normaal vermogen te hebben. Uiteindelijk viel de boel op de snelweg helemaal uit. Na enig proberen toch weer aan de praat gekregen en met...
  17. biertje?

    Wie weet wat voor spul dat is?

    In de BigTwin van een maand of drie terug stond een prachtige Bobber met een soort van tape om de uitlaten. Wie weet wat voor spul dat is en waar het te krijgen is en wat het kost en wie het maakt en waarvoor het dient en waarom het ...... :? Een antwoord op de eerste vraag zou al geweldig...
  18. biertje?

    Retourregeling Louis.de ????

    Weet iemand hoe de retourregeling van Louis.de werkt. Is het vergelijkbaar met die sukkels van Motozoom of is inderdaad twee weken de limiet.... En hoe gaat dat dan met terug- of bijbetaling? Ervaringen?
  19. biertje?

    Nieuw Shadow-forum....

    Het vernieuwde forum van de ShadowMC is klaar! :] Geen concurrentie voor het motor-forum, maar een aanvulling voor de Shadowrijders onder jullie. Veel ruimte voor technische vragen. Ook veel customizing-tips. http://members.lycos.nl/shadowmc/forum/index.php?s=
  20. biertje?

    Vervangen achterveren - hoe moet dat?

    Wie weet hoe je de achterveren van een Shadow vervangt. Heb ik speciaal gereedschap nodig? Wat doe ik met de voorspanning van de veren? Moet het achterwiel wel of niet ondersteunt worden? Alle hulp/suggesties zijn welkom!
  21. biertje?

    Jaarlijkse APK-keuring

    F*ck, :( Het is zover. Met ingang van 1 januari 2004 moeten alle motoren ouder dan 3 jaar jaarlijks gekeurd worden. De RDW ziet dan toe op de veiligheid van de gekeurde motoren. De motoren moeten in originele staat ter keuring aangeleverd worden. Gekeurd wordt onder andere op geluid, banden...
  22. biertje?

    nummer 200!!!!!

    Tijd voor een feestje...........BIERTJE?
  23. biertje?

    Zonnebril ervaring: Wiley-X

    Wie heeft ervaring met de zonnebrillen van Wiley-X? Waren onder andere te zien op de beurs in Groningen. Erg prijzig, maar mooie brillen. Ben benieuwd wie er een heeft en wat de ervaringen zijn: beeld, wind, beslaan, etc. Ook suggesties voor andere brillen voor op de motor zijn welkom. Met name...
  24. biertje?

    Heel vreemd controle lampje......

    Ik heb twee nieuwe controlelampjes ingebouwd. Het betreffen 12V mini-gloeilampjes. Nou doet het volgende zich voor. Het ene lampje brandt prima op 12V, het andere alleen als ik het draadje (van de voeding) langs het draadje naar het lampje haal. Zou gauw ik normaal kontakt maak, gaat het lampje...
  25. biertje?

    Nog 2 minuten..........

    .............en dan gaat ie down!
Terug
Bovenaan Onderaan