Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Steven34
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Steven34

    Koninginnedag Rozenburg (ZH) 30 april 2012

    Allen :) Over 5 weken is het weer zover dan word Rozenburg weer omgetoverd in het grootste op Koninginnedag georganiseerde motorsport evenement in Nederland! Natuurlijk kunnen hier de Supermoto demo’s niet ontbreken! Dit jaar zal er zelfs een urban jump in de baan worden verwerkt...
  2. Steven34

    Handvatten passagier ( gordel versie )

    Hallo, Ik en mijn vriendin zijn opzoek naar handvatten voor een passagier (kind) Nu zochten wij het volgende: HELD Contigo Zwart echter zitten bij deze de handvatten erg naar achter en zoeken wij een versie waarbij de handvatten meer naar voren zitten. is iemand bekend met dit? of weet...
  3. Steven34

    Te koop, Theorie boekje Veka Best + Cd-rom verjo

    Bij deze, Bied ik aan het theorie boekje van Veka Best (A) en examen training cd-rom van Verjo. Beiden zijn recentelijk gekocht en 2 man hebben met dit examen gedaan en behaald. vraagprijs 20€ :verkocht :) Slotje pleas :)
  4. Steven34

    Uitlaatdemper Honda CBR 600 RR 2008

    Hallo, Ik ben opzoek naar een ander uitlaat Demper ( slip on ) voor me honda CBR 600 RR uit 2008. Heeft u nog iets liggen contact me even via PB of een reactie hier. Groetjes Steven
  5. Steven34

    Koninginnedag Rozenburg (30 april)

    misschien wel leuk voor de mensen uit de omgeving voor 30 april wilde het alleen aankondigen en laten weten dat het weer is ;) ,,Beatrix zou haar ogen niet geloven” Koninginnedag Rozenburg in teken van ronkende motoren Rozenburg – Op 30 april verandert het rustieke dorpscentrum van...
  6. Steven34

    stel me even voor

    Hey, stel me toch maar even voor bij deze. Ik ben Steven ben 22 jaar jong en woon in Zuid holland onder de rook van de Europoort en Botlek. Ben al een tijdje lid (sinds 2009) maar vanaf toen bij lezen gehouden maar aangezien morgen het gaat gebeuren eindelijk beginnen met lessen.! ( na...
Terug
Bovenaan Onderaan