Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RobbinG
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RobbinG

    Garmin zumo 395LM Europa

    Ik heb nog een Garmin Zumo 395LM liggen die wel weg mag. Met kaarten van heel Europa erop. Zit ook lifetime update op maar ik weet niet of dit overdraagbaar is? Komt inclusief montage voorop de motor en 12v stekker voor in de auto Vraagprijs 150 euro
  2. RobbinG

    Suzuki GSF 1200 N Bandit bj 1998 (47.000km) 1800,-

    Hierbij mijn Suzuki Bandit te koop aangeboden. Dit omdat ik toch weer naar de allroad motor wil overstappen. In augustus vorig jaar bij Tenkate motoren gekocht. Daar heeft hij de laatste onderhoudsbeurt gehad. Banden, ketting, remmen zijn allemaal nog goed. Heb er 2 maanden terug een nieuwe...
  3. RobbinG

    2x Tanktas Moto-detail duo

    Heb 2 jaar geleden 2 van deze tassen gekocht bij Motozoom voor de motor van mij en mijn vrouw. 1 tas is nooit gebruikt en de andere hooguit 5 keer. Ze kunnen we omdat we nog 1 motor hebben en daar past hij niet meer op (Transalp)...
  4. RobbinG

    K&N RC-2382 54mm luchtfilters

    Wegens verkeerde levering heb ik een setje filters over. Nieuw in de verpakking! Hebben mij +- 100 euro gekost mogen weg voor 75. K&N RC-2382 Universal Clamp-On Air Filter, Universal Air Filters
  5. RobbinG

    Honda cbr 600f startproblemen

    Honda cbr 600f van 1993 Vandaag een stukje wezen rijden (60km), toen heb ik getankt. wou hem toen weer starten maar hij deed niks meer, lampjes brande vaag en starten kon helemaal niet. proberen aan te drukken pakte wel aan, maar alleen stationair. Bij gasgeven viel hij direct weer uit...
  6. RobbinG

    Startproblemen honda cbr 1993

    foutje
  7. RobbinG

    25kw verwijderen honda cbr f2 van "93

    Hey, Ik ben bezig met het verwijderen van de 25kw kit van de motor van mijn vriendin, nu heb ik de carburateurs los, maar ik zie dat hij hier niet begrensd is. Zijn er nog andere manieren? Gashendel? Zo ja waar kan ik de begrenzing vinden?
  8. RobbinG

    Honda cbr600rr 2004 zwart-rood (mooiste kleurstelling)

    Hierbij zet ik mijn motor te koop wegens beëindiging hobby. Een supermooie Honda CBR600RR uit 2004. (met de mooiste kleurstelling) Motor verkeerd in nieuwstaat met maar 28.200 km op de teller. Heb de motor een paar maand geleden bij John van de Bunt gekocht. Hierbij is er een nieuw...
  9. RobbinG

    Kawasaki Z1000 '03 pearl blazing orange

    Hierbij zet ik mijn Z1000 te koop. Ik wil graag weer terug naar een (super)sport motor. Heb de motor vorig jaar september gekocht bij Amc motoren Lemelerveld. De motor heeft toen een beurt gehad en voorzien van 2 nieuwe bandjes (michelin). verdet ziet de motor er tip top uit! De motor...
  10. RobbinG

    Yamaha Thundercat '97 nieuwstaat

    Hierbij bied ik mijn Thundercat te koop aan. Deze cat is van 1997 met maar 28.000km. Hij ziet er nog super strak uit. Vorig jaar gekocht bij AMC Motoren in Lemerveld. altijd starten lopen ketting is nog goed bandjes zijn nog in goede staat. Leovince sbk uitlaat (orginele aanwezig)...
  11. RobbinG

    Robbin

    hey, Ik ben Robbin, momenteel 21 jaar en woonachtig in Westerhaar(vriezenveensewijk) Ben vrachtwagenchauffeur van beroep en rijd op een nieuwe M.A.N. tgs 8x4 zandkipper. Heb me gisteren aangemeld voor mijn eerste motorrijles (Leus Almelo) samen met mijn broer (vizier op het forum) en...
Terug
Bovenaan Onderaan