Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MesonyX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Zandona Backprotector

    te koop: Zandona backprotector met niergordel 7 schubben hoog € 90
  2. M

    Revit GT Combi jas mt 48 broek 46

    Te koop mijn fijne Revit GT Combi. Jas maat 48 broek maat 46 < verkocht setprijs € 500 TCX Laarzen maat 41 zwart € 100 Revit skippy handschoenen mt. M € 50 deze combi heb ik nog geen seizoen gebruikt de reden van verkoop is dat ik stop met mijn hobby. foto's van de staat...
  3. M

    te koop: Suzuki GSXR 600 K4

    Helaas door omstandigheden bied ik bij deze mijn zeer geliefde Soes te koop aan: Merk en type : Suzuki GSXR 600 K4 Km stand: 21.400 Bouwjaar: 02-2004 kenteken: ML-DT-50 de kilometer stand is wat erop de teller staat, helaas heb ik eind maart het blok moeten vervangen doordat de...
  4. M

    Scheuren in de omgeving Zwolle deeltje 21, let the sun shine

    Scheuren in de omgeving Zwolle Deel 21 De "Laat de zon maar schijnen" editie :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] Onze voorgaande topic : Scheuren in de omgeving Zwolle (deel 20) Wie zijn wij ? Wij zijn een enthousiaste groep motorrijders, die allen...
  5. M

    topkuipsteun GSXR600 K4

    beste mede-MFers, ik rijd al een tijdje rond met een kapotte topkuipsteun op mijn GSXR uit 2004, het aanhechtingspunt van mijn rechterspiegel is afgebroken. Wat resulteert in een trillende rechterspiegel. Was allemaal niet zo vervelend maar ik begin me er nu een beetje aan te irriteren...
  6. M

    Spa Francorchamps weg als circuit ?

    Nu zag ik zojuist dat er iets gaande is. waar menigeen hier op het forum niet zo blij van word...... gok ik zo..... nu zijn er weer een aantal eko-mutsen, herriehaters en dwarszitters. dit keer voor de verandering niet bij ons in ons mooie kouwe kikkerlandje maar bij onze welwillende...
  7. M

    Db Killer voor Akra Hexagonal Carbond

    Heey Peepz, het draait om deze machtig mooie race pijp: Ik ben dus op zoek naar een DB killer hiervoor, na veel mailtjes te hebben verstuurd naar verschillende importeurs en re-sellers nog steeds geen succes geboekt.... iemand van jullie toevallig eentje liggen ?
  8. M

    Goedkope Banden ?

    Heey lieve mede M-F ers ik kreeg deze link van een kennis https://mopedreifen.biz/V2/nl/splash2/fs2_splash2.html omdat ik nieuwe bandjes nodig had, hij besteld ze al jaren daar, moeten vrij goedkoop zijn. wat is hiervan waar ? heeft er iemand ervaring met deze oosterburen ? ik hoor...
  9. M

    Spyball Royal motoralarm

    heey peepz, hierbij bied ik aan, mijn Spyball Royal alarm. voor degene die voor de verzekering een SCM goedgekeurd alarm nodig hebben deze is goedgekeurd, alleen moet je hem LATEN installen door een gecertificerd bedrijf. doosje is nie zo mooi meer hij is wel helemaal compleet, hij nooit...
  10. M

    Even voorstellen :D:D

    Heey peepz, ik zal er niet teveel tekst aan vuil maken maar ik ben Patrick kom uit kampen en ben 23 sinds kort eigenaar van een prachtige Suzuki GSX R600 uit 2004. zoals normaal en vele van jullie waarschijnlijk heb ik behoefte aan wat all round informatie over motoren en alles wat daarmee...
Terug
Bovenaan Onderaan