Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motomister
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Welke wielen passen er in een Bandit 1200 bj 97

    Ik ben opzoek naar een voor en achterwiel voor een bandit 1200 bj 97 nu is de vraag zijn er andere wielen in het suzuki gamma die eventueel hetzelfde zijn? Zijn er tabellen waar ik de maten of bestel nr's kan vergelijken? Wie kan mij helpen.
  2. M

    Honda seven fifty bj 93 verbouwen of niet?

    Ik heb een honda seven fifty kunnen kopen met 23500km op nu weet ik niet of ik er zelf mee gaan rijden of verbouwen. Dus de vraag heeft er iemand een idee voor dit ding te verbouwen. Foto's volgen moet er nog nemen.
  3. M

    Belgische Fireblade streetfighter project voor goed bod

    Te koop honda fireblade 900rr met ABM kroonplaat en stuur, valblokken R&G, K&N luchtfilter, dam demper, stalen remleidingen voor, tovami kit + uitdraai enz.. Kilometer stand 33000,bj 98 in zeer goede staat, 129.1 achterwiel pk's Extra's die men er nog bij krijgt achterwiel zwarte ster rand...
  4. M

    Te koop honda fireblade streetfighter project

    bj.98' in zeer goede staat met verschillende veranderingen zoals, valblokken,tovami kit 129,1 pk op achterwiel, K&N luchtfilter, stalenremleidingen enz... 33000km ook nog vele onderdelen. Met belgische papieren. Doe een bod.
  5. M

    Zoek orginele kettingkast CBR 900RR bj 98'

    Wie kan mij helpen ben opzoek naar het stuk boven het achtertandwiel dat kleine stukje heb ik reeds. Laat iets weten.
  6. M

    Honda cbr 900rr bj.98 vraag over het achterwiel

    Wie kan mij helpen ik heb een achterwiel van een cbr 900 bj 93 dat ik wil plaatsen in de cbr van bj 98 met de tandwielhouder van het wiel bj 98 . Gaat dit lukken naar mijn mening zijn de wielen hetzelfde juist de tandwiel houder is anders andere lager in denk ik. Wie weet of dit alles samen past.
  7. M

    Fireblade 98' carburator problemen wie helpt mij

    Het gaat over het volgende heb een fireblade gekocht bj 98' bij inspectie bleek dat ze er 1 luchtslang van de luchtfilter haden dichtgestopt. Dus gedaan om dat hij te weinig naft keeg? Dus maar een kitje van Tovami erin (dynojet) bij nakijken van de carbus bleek de hoofdsproeiers reeds...
  8. M

    Nieuwe gebruiker toont moto Fireblade 98 project

    Dit is mijn moto moet nog veel aan gedaan worden maar deze wordt dagelijks gebruikt dus soms ontbreekt de tijd.Ben nu nog een achterwiel aan het polieren met zwarte ster. :W
  9. M

    Tovami kit in carburators van fireblade 98'

    Heb een probleem met mijn fireblade heb een tovami kit in de carbus gestoken maar nu hapert de moto bij een constante snelheid bv. rijden op de autostrade rond 4000tr/m begint in te houden. op mijn moto is een Dam demper en een k&n luchtfilter gemonteerd. De kit bestaat uit en sproeietset...
  10. M

    Fireblade 98'

    Ik bezit een fireblade 98' zonder kuip. Op deze moto zit een dam demper en een k&n luchtfilter na aanschaf van de moto bleek dat 1 aanzuigslang van de luchtfilter was dicht gestopt. Dus reden te weinig naft. Dus carbukit van tovami aangeschafd en geplaatst. Maar nog steeds niet optimaal bij...
Terug
Bovenaan Onderaan