Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: angelique24
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. angelique24

    Te Koop: Honda Hornet CB600s

    HONDA HORNET 2002, 3300.- Te koop: Merk: Honda Model: Hornet Tophalf Kleur:Zilver Metallic Vermogen: 600cc Km stand: 20.215 km Bouwjaar: 2002 Prijs: 3300,- Tour/sportmotor. Voorzien van kleine knipperlichten. Nooit problemen mee gehad. Hij heeft altijd droog en...
  2. angelique24

    Aangeboden: Motorhater te Haarlem.

    Ik had vandaag een afspraak voor een huurwoning in Haarlem. Kom ik aan in een vrij nette wijk. Doet er een oude kakker vent open en stuurt me richting zijn kantoor en begint vragen te stellen.. Hele normale vragen. Zegt hij opeens "heb je ook een auto?" Ik zeg "ja en ook een motor. Is...
  3. angelique24

    Megameeting 2010 2e editie: verzamelpunt Akermaat H'kerk

    MFMM II Vertrek op 29 Augustus vanuit Tankstation Akermaat Heemskerk Verzamelen 09.30u, vertrek zo rond 09.45u/10:00u Wie gaan er mee???
  4. angelique24

    Motorpassagier 190 meter gelanceerd

    SCHIPHOL - Een motorfiets met daarop twee Fransen is op de A4 zo hard op een voorligger geknald, dat de duopassagier 190 meter werd gelanceerd. Dat gebeurde in de nacht van zondag op maandag. Daarna werd hij nog eens aangereden door de auto die ze hadden geramd, aldus het Korps landelijke...
  5. angelique24

    Omg. den bosch motordames?

    Hoi Ik ben dus nieuw hier. 24 jaar en op zoek naar gezellige dames/meiden die in Brabant willen toeren! Ik rij een suzuki RF 600 8-) :]
Terug
Bovenaan Onderaan