Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Suarie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Suarie

    Speed triple met schakelproblemen

    Hallo, Sinds enige tijd heb ik wat schakelproblemen met mijn Speed Triple uit 2011. Als ik ermee naar mijn werk rijd, zo'n 60 km, nergens last van. Als ik terug rijd, zo'n 9 uur later, krijg ik altijd ergens (in het begin of halverwege) problemen met schakelen. Dit zit vooral in de lagere...
  2. Suarie

    Gsx600f 1994 valt uit tijdens rijden

    Motorliefhebbers, Mijn vriendin heeft sinds een jaartje een Suzuki gsx600f uit 1994. Helaas niet zoveel op kunnen rijden omdat de motor uitvalt wanneer hij toeren verliest (verkeerslicht, noodstop...) Op een gegeven moment was het zo erg dat de motor niet eens meer startte. De motor is...
  3. Suarie

    Gestolen: Yamaha R1 2004 Amsterdam West

    Helaas is vannacht (tussen 28 en 29) juni ook mijn motor gestolen vanuit Amsterdam Bos en Lommer? Goed beveiligd met sloten en al maar dat mocht niet baten. Kenteken 91-MD-BJ Helaas pas 3 maanden in mijn bezit :( ben er goed ziek van, waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen...
  4. Suarie

    Hier ben ik

    Ik ben Suarie. Ik heb geen motor en geen motorrijbewijs. Ik ben wel begonnen met lessen. Ik hoop hier veel informatie en vertier op te doen ;) Vragen? laat maar horen
Terug
Bovenaan Onderaan