Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RobertFox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RobertFox

    R1150RT navigatiesteun

    Ik zoek een navigatiesteun voor een R1150RT. Zo'n steun die boven de tellers aan de kuip wordt bevestigd. Groeten, Robert
  2. RobertFox

    Damen Olympus Dynatec jas z.g.a.n

    In september 2015 heb ik de volgende jas gekocht. Meer info over deze jas is te vinden op http://www.damenleathers.nl/art_olympus_jack_dynatec.html Het is een prima jas, maar toch bevalt hij mij niet. Ik bied hem hier aan voor € 325,- Maat 50 (ik ben zelf +/- 1.75 mtr en +/- 75kg)...
  3. RobertFox

    zomerjas maat L

    I.v.m. de aanschaf van een compleet nieuw zomerpak is deze zomerjas overcompleet. Het zwarte gedeelte van de jas is van mesh en waait dus lekker door. De jas is ook voorzien van een rugprotector. De jas verkeerd in prima staat. Het betreft een herenjas van het merk Damen Leathers |...
  4. RobertFox

    2 R1200RT kofferdekels te koop

    2 BMW kofferdeksels R1200 R/RT of K1300 GT In prima staat, alleen de linker deksel wat krasjes aan de bovenzijde. LET OP, ik verkoop dus alleen de deksels!! Vraagprijs: € 200,- Af te halen in Boxtel of Rotterdam, anders verzending per post. Verzendkosten voor koper...
  5. RobertFox

    Gezocht reservielhoes voor aanhanger

    Hallo, Voor mijn aanhangertje ben ik op zoek naar een (kleine) reservewiel hoes. Bandenmaat 400x8. Groeten, Robert 8-)
  6. RobertFox

    Routerol houder gezocht (voor BMW R1200RT)

    Voor mijn BMW R1200RT ben ik op zoek naar een routerolhouder. Wie heeft er iets liggen? Of wie heeft tips? Groeten, Robert 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan