Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: born2bwild
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. born2bwild

    MFMM - 4 mei - verzamelpunt motoZoom utrecht INCL ONTBIJT!

    Net als voorgaande jaren, ook weer vanuit Motozoom Utrecht een afspreekplek. De winkel gaat 's ochtends even open en we zorgen weer voor een ontbijtje. Als je ook een ontbijtje wil, meld dan even dat je ook de route bij ons start, zodat wij genoeg in kunnen slaan. Ontbijtje is...
  2. born2bwild

    Alvaro Bautista ontmoeten??? 26 juni in Apeldoorn!!!

    Dinsdagavond 26 juni maakt Alvaro Bautista een pitstop in Motozoom Apeldoorn.
  3. born2bwild

    Ladies only !!! 31 mei 2012 !!!

    Eerste Ladies Only Event bij Harley-Davidson Amsterdam. Amerikaanse ‘Ladies Only Garage Party concept’ getest op Hollandse bodem. Op 31 mei organiseert Dealer Principal Simone Bokma van de Harley-Davidson Amsterdam flagship store haar allereerste Ladies Only Event. In Amerika zijn dergelijke...
  4. born2bwild

    MFMM startpunt motoZoom Utrecht incl. ontbijtje vanaf 8 uur!

    Net als voorgaande jaren, ook weer vanuit Motozoom Utrecht een afspreekplek. De winkel gaat 's ochtends even open en we zorgen weer voor een ontbijtje. Als je ook een ontbijtje wil, meld dan even dat je ook de route bij ons start, zodat wij genoeg in kunnen slaan. Ontbijtje is...
  5. born2bwild

    MFMM Motozoom Utrecht incl ontbijt vanaf 8u

    Net als voorgaande jaren, ook weer vanuit Motozoom Utrecht een afspreekplek. De winkel gaat 's ochtends even open en we zorgen weer voor een ontbijtje. Als je ook een ontbijtje wil, meld dan even dat je ook de route bij ons start, zodat wij genoeg in kunnen slaan. Ontbijtje is...
  6. born2bwild

    Compleet uitlaatsysteem GSXF voor 600 of 750 uit 1989-1997

    Ik heb een compleet uitlaatsysteem voor een Suzuki gsx-f 600 of 750 uit het jaar 1989-1997. De uitlaat is in goede staat. En het geluid dat eruit komt is ontzettend gaaf! Vraagprijs 300 euro of doe een goed bod.
  7. born2bwild

    Vertrek MF-MM vanuit Utrecht

    Nu ook een centraal gelegen startpunt vanuit Utrecht. Het is de bedoeling om zo rond 08.30 uur te verzamelen bij motoZoom op de Savannahweg 45 3542 AW Utrecht. Er wordt voor koffie en broodjes gezorgd en we rijden dan via een leuke route naar Veenendaal. Vertrek daar naar toe is om 10:00 uur...
  8. born2bwild

    Aloha

    Mijn naam is Joyce en ik ben 23 jaar. Wil al jaren motorrijden, maar steeds uitgesteld. Nu ga ik er toch echt aan beginnen. Dus kom hier flink inlezen, antwoorden zoeken en vragen stellen :D
Terug
Bovenaan Onderaan