Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: J@@ST
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J@@ST

    Reisje naar Versailles, Frankrijk

    Heeft er iemand leuke routes of suggesties voor een tripje vanuit ca Eindhoven naar het kasteel in Versailles??
  2. J@@ST

    Iemand ervaring met BMW R100rm ( mystic ) ?

    Is er iemand die ervaring heeft met de BMW R100rm mystic. Deze motor is gemaakt enkel in 1994/1995 en is in een kleine oplage ( 67 ?? ) stuks op de nederlandse markt gekomen. Weet iemand iets van de rijeigenschappen??
  3. J@@ST

    OBW najaars editie 2009

    Nadat men er her en der van overtuigd is dat ik de boel nodeloos lang gerekt heb en dat een ieder die betrokken is vind dat er al veel te lang op gewacht is. Hier dan: OBW najaars editie 2009 Geopperd door diverse obt gangers valt dit weekend op: vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30...
  4. J@@ST

    ZOBBT 2, de zuidelijkste eilanden

    Ik zal het ei maar leggen. In navolging van: De ZOBBT. De wat? De ZOBBT! Door de roemruchte brikker TING TING 8-) *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* "ZOBBT 2 de zuidelijkste eilanden" zal gereden worden op zondag 25 mei *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*...
  5. J@@ST

    Loodvervanger

    Ik heb het voornemen eenBMW R65 uit 84 aan te schaffen. Volgens mij lopen die dingen niet helemaal lekker op euro 95, maar moeten ze op benzine met loodvervanger of moet loodvervanger toegevoegd worden. Wie praat me bij? Ook heb ik ergens iets opgevangen over "geschikt maken voor loodvrij"...
  6. J@@ST

    BMW R65 ja of neen

    Ik zit er over te denken om een BMW R65 aan te schaffen voor "erbij" Wie heeft ervaring met deze fiets? Is hij nog wel modern genoeg? Ik ben een relaxte rustige rijder
  7. J@@ST

    Veiling van brikken

    Misschien iets voor hierzo, d'r worden een groot aantal klassiekers geveild in Nijmegen bij: http://www.hessink.nl/ Een paar gave, vroege CBtjes en wat yammies staan er tussen
  8. J@@ST

    Info gezocht over Harley Davidson 350 ss 1976

    Hallo. Ik heb op het net een ééncilinder harley Davidson 350 ss gevonden. Volgens mij vervaardigd indertijd in een fabriek in Italie in 1976. Ik heb op het net rondgeneusd maar nog niet alle info gevonden die ik zoek, te weten: Kan deze bike op gewone euro 95 ? Iemand een idee of het...
  9. J@@ST

    Welke motor in film "Paychek" ?

    Heb de film "Paychek" gezien, deze was maar lala :Z In deze film zit een actervolging met een motor, wie weet welke motor? :?
  10. J@@ST

    Ben ik dan de enige BMW R1200C rijder???????

    Rijd ik al 4 jaar op een BMW R1200C (Cruiser), lijk ik wel de enige te zijn. Ik heb er nog maar één of twee op de weg gezien, en kom er in diverse forums ook geen tegen. Is volgens mij toch een prima en eigenzinnige motor. Waar zijn jullie?
  11. J@@ST

    is er nog een leuk tochtje regio Eindh op 2e pink

    Is er nog ergens een leuke toertocht op 2e pinksterdag?, geen race.
  12. J@@ST

    hallo allemaal

    Ben hier dus nieuw. Ben een man, 40 jaar en rijd al 8 jaar motor, nu op een BMW R1200c. eens zien wat hier allemaal gebeurt.
  13. J@@ST

    hallo allemaal

    Ben hier dus nieuw. Ben een man, 40 jaar en rijd al 8 jaar motor, nu op een BMW R1200c. eens zien wat hier allemaal gebeurt.
  14. J@@ST

    hallo allemaal

    Ben hier dus nieuw. Ben een man, 40 jaar en rijd al 8 jaar motor, nu op een BMW R1200c. eens zien wat hier allemaal gebeurt.
Terug
Bovenaan Onderaan