Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Husky250
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    kabelboom RD 350 LC ypvs 31k

    Dat dus, ik zoek een complete (zo compleet mogelijke) kabelboom van een Yamaha RD 350 LC ypvs 31k. Wie heeft er wat? Gr.
  2. H

    Mikuni VM 26 SC carburateurs

    Hallo, ik zoek voor mijn restauratie projekt 2 goede Mikuni VM 26 SC carburateurs. Deze zaten oorspronkelijk op de Kawasaki A 7 Avenger. Hou me ook aanbevolen voor 2 goede Mikuni VM 22 SC carbs. Groet Husky250
  3. H

    blauwe gloed op Trail Attack 2

    mijn vraag is vooral of anderen met een Capo Nord dit ook hebben. Ik rij alleen op de openbare weg met voor en achter een bandenspanning van 2.5-2.6. Er wordt stevig doorgereden maar ik hou altijd behoorlijk reserves in acht. Ben tevreden met de Conti's maar zie de voorband erg driehoekig...
  4. H

    koppeling

    Hallo allemaal, met krap 90.000 km op de klokken denk ik dat het tijd wordt voor nieuwe koppelingsplaten en veren. Bij het optrekken, vooral als je dit rustig doet is er een moment dat de koppeling bruusk oppakt. Hoe zacht, en met beleid, je het ook doet, de koppeling "pakt" aan het eind van...
  5. H

    Welke motor maakte de grootste indruk op je?

    Er is al een topic over de motoren die je ooit bereden/bezeten hebt. Dat kan in sommige gevallen een leuke waslijst op leveren. Wat mij zou interesseren is te horen (lezen) welke straat motor, die je ooit bereed, de meeste indruk op je maakte. In mijn geval is dat een Norton Commando...
  6. H

    toerenteller en tijdklokje?

    Hallo luitjes, vanmorgen start ik mijn Capo zoals gewoonlijk om naar mijn werk te gaan. Gisteravond geen enkel probleem gehad, alles zoals het behoort en geen foutmeldingen of zo iets. Conatct aan , laat de check procedure doorlopen, star en lopen. Wel valt me op dat het tijdklokje op 0...
  7. H

    leuk voor de snelheidscontroles

    Sociedad | Subida de temperaturas, Rescate cueva Tailandia, Verano boven een link van een systeem dat ze in Spanje bij een routine controle ontdekten. 8-) Eerst krijg je weliswaar een oude vent te zien (reclamespot) maar na ongeveer 10 seconden kun je de spot wegklikken rechts boven in...
  8. H

    Mika Ahola overleden

    Afgelopen maandag 16 januari is Mika Ahola overleden in het Teknon ziekenhuis in Barcelona. Hij was daar opgenomen na een val gedurende de trainingen in de provincie Gerona een paar weken geleden. Aanvankelijk bleek de valpartij nogal mee te vallen want hij krabbelde op eigen voet weer...
  9. H

    Overnachtingen in de buurt van Barcelona

    Voor de mensen die plannen hebben om naar de MotoGP van Barcelona (2,3,en 4 juli) te komen, hebben we een ideale en economische oplossing. Natuurlijk ook voor overnachtingen voor motorijders die onderweg zijn op ander dagen en die na een lange rit geen zin hebben in een camping. We verhuren...
  10. H

    Overnachten MotoGP 2,3,4 juli 2010 Montmelo (Barcelona)

    Voor de mensen die plannen hebben om naar de MotoGP van Barcelona (2,3,en 4 juli) te komen, hebben we een ideale en economische oplossing. We verhuren 2 ruime dubbele slaapkamers (waarvan 1 met een aparte extra slaapruimte voor nog een persoon extra) in een ruime comfortabele villa. Ideaal...
Terug
Bovenaan Onderaan