Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Scoot_020
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Scoot_020

    Najaarsrit 12-10-2014

    Zondag 12 oktober is er een najaarsrit die start in Zevenbergen en eindigt in België. Meer info en opgeven kan hier. Gr en tot zondag. :)
  2. Scoot_020

    Wel / geen xenon in Italie & Oostenrijk

    Wij hebben al geruime tijd het plan in september naar Italië te gaan op de motor, en op de heen en terugweg een uitgebreid rondje te maken door Oostenrijk. Nu kom ik steeds vaker berichten tegen als onderstaande en ben benieuwd naar ervaringen. Ik rij zelf met een FJR1300 met door de dealer...
  3. Scoot_020

    Videokabel repareren

    Hallo, Ik heb onderstaande DVR/bullet cam. Dingetje bevalt uitstekend maar nu zit er een soort kabelbreuk in de kabel van cam naar DVR op de rand van het stekkertje. Resultaat is dat 'ie soms wel en soms niet opneemt. TV/video bedrijf hier in de buurt wist alleen een oplossing waar ik 2...
  4. Scoot_020

    Oplichter op MotorShopper?

    op 5 februari zie ik een advertentie staan op Motorshopper die gelijk is aan een advertentie van mijn dealer. Het gaat om de motor die ik een dag later heb gekocht. Foto's en tekst zijn identiek alleen de vraagprijs is veel aantrekkelijker. Ik heb direct een bericht verstuurd aan de...
  5. Scoot_020

    BAN!

    Voor alle lezers hier in het scooterdeel van Motor-forum de mededeling dat Nico (Maksor) een tijdelijke ban heeft en dus niet kan reageren. :( Hij is wel gewoon bereikbaar via zijn eigen website of Dutch Big Scoots. Als dat ook niet lukt mag een pm naar mij ook, ik stuur het dan wel door...
  6. Scoot_020

    Communicatie; welke soort

    Hoi mede scooteraars, Ik heb al e.e.a. gelezen in het algemene deel en op de verkoopsite's, maar ik ben op zoek naar (vergelijkbare) gebruikers ervaringen en die zal ik hier denk ik eerder vinden dan elders. Ik wil graag kunnen praten met een bijrijder alswel een mederijder. In eerste...
  7. Scoot_020

    Aanschaf; Forza 250 of SH300

    Hallo, Ik ga binnenkort een scooter aanschaffen nadat ik al geruime tijd dit forum volg en vele reviews heb gelezen. Ik zal niet veel op de snelweg komen maar wil dat wel kunnen doen op een veilige manier, cruise snelheid zou dus minstens 125 moeten zijn. ABS staat voor mij niet ter...
Terug
Bovenaan Onderaan