Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Flying_Dutchman

    Italian Connection: het V7 topic (I, II, III, ...)

    We gaan vanuit Het Moto Guzzi V7 III topic, deel 1 gewoon hier door... omdat er toch kennelijk niet zoveel V7 III's rondrijden in het doelgebied van dit forum. Never mind, all V7's are welcome*O**O**O**O*
  2. Flying_Dutchman

    Het Moto Guzzi V7 III topic, deel 1

    Ben van nature een optimist (hoop dus op meerdere delen ;) ). Vond het vreemd dat een klassiek getint model van een traditierijk merk hier nog geen eigen topic heeft. Vandaar! Ik weet zeker dat ik er in Den Haag van de zomer één gezien heb (zelfs in mijn kleur) en ze staan gewoon bij de dealer...
  3. Flying_Dutchman

    Verkeerslichten gaan boven verkeersborden, maar soms niet

    Verkeerslichten gaan boven verkeersborden, maar soms niet. Even uit een ander topic (Flying_Dutchman in "Het grote wat ik onderweg heb meegemaakt...") wat zaken op een rijtje gezet omdat het eigenlijk op zichzelf staat. Met het verzoek hierover in dit topic verder te gaan. Bij...
  4. Flying_Dutchman

    LED koplamp

    Sinds vrij kort zijn de eerste LED-koplampenmodules voor motoren verkrijgbaar: http://www.shin-yo.de/artikeldetails/details_226-010.html. Heeft er al iemand ervaring met dit produkt of andere LED-koplampen? De prijs is natuurlijk we even schrikken... ;(
  5. Flying_Dutchman

    Running lights, maar dan alleen voorop - hoe? (LED/KisanSM)

    Ik vind running lights (dus zachtjes continu brandende knipperlampen) best geinig om te zien *D . Alleen liefst niet achterop - rood en oranje is net iets te bont en misschien verwarrend voor navolgend verkeer - daarom begrijp ik overigens best wel dat ze in vele Europese landen verboden zijn...
  6. Flying_Dutchman

    BMW LED-richtingaanwijzers: welke E-keur (voor én achter)?

    Hoi forumisten, Vraagje aan de berijders van BMW's met originele BMW-LED-knippers (R1200xx, F800/650xx etc.): als je op het glaasje kijkt zie je een E-keur met (waarschijnlijk) een gebruikscode. Welke: 11 ('voor') alleen vóór, 12 ('achter') alleen áchter, of 11 én 12 zowel voor als achter...
  7. Flying_Dutchman

    Dagrijlicht binnenkort ook voor motoren?

    Er is een voorstel richting ECE onderweg om de Regulation 53 omtrent lichtinstallaties voor motoren aan te passen aan de al bij auto's bestaande situatie wat betreft dagrijlicht: Transport - Transport - UNECE Modificaties schijnen begin 2010 in te gaan (met voorbehoud). (bron: user...
  8. Flying_Dutchman

    Kleinere en/of LED-knipper(/rem)lichten: -mooi? -gevaarlijk?

    Zoals bekend mag worden verondersteld hebben vele motoren (waaronder de mijne) nogal gigantische knippers die niet alleen veel aan luchtweerstand, dus brandstofverbruik bijdragen, sommigen vinden ze ook niet mooi. Voordeel is natuurlijk wel: hoe groter, hoe duidelijker (althans bij...
  9. Flying_Dutchman

    Hoi, nog een nieuwe

    Gegroet uit het verre München, waar ik nu toch al weer 19 jaar woon nadat ik in NL afgestudeerd ben. Rij momenteel een BMW R850R, in 2001 nieuw gekocht nadat ik na een ongeval 5 jaar pauze gehouden heb. Het ongeval (niet meer piepjonge medeweggebruikster verleent even geen voorrang, na...
Terug
Bovenaan Onderaan