Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stekman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. stekman

    Helaas ook mijn motor gestolen

    Gisterennacht is mijn motor gestolen om 03:02 uit de Marga Klompéstraat uit Spijkenisse. Men is al slepende met de motor door een andere motor naar de Joke Smitlaan gegaan. Motor is uniek te noemen door alle opties. Witte valbeugelset Barkbusters handbeschermers Hyperpro veren Grote grijze...
  2. stekman

    Keuze motorlaarzen

    Hoi, Sinds ik een Africa twin heb wil ook ook eens off road gaan rijden. Niet crossen maar af en toe de onverharde wegen op. Nu ben ik op zoek naar de juiste laars. Uiteraard kijk je als eerste naar All Road laarzen en daar heb ik een set van gekocht. Nadeel is dat ik met het lopen bij een...
  3. stekman

    Dochter stapt ook op

    Hoi, mijn dochter gaat ook rijden en is aan het lessen. Nu gaat ze als ze haar rijbewijs heeft sparen voor een tracer. Tot die tijd zou ze graag willen rijden op een goedkoop gebakkie maar wel één met injectie. Welke oudere goedkope tijdelijke motoren zijn er die injectie hebben?
  4. stekman

    topkoffer plus rack, Piaggio X10

    In absolute nieuwstaat, 50 liter Koffer voor de Piaggio X10. Lekker een weekend weg met zijn tweeën, alles past er makkelijk in. Mijn X10 is helaas weg dus ook dit systeem kan weg. Topkoffer, met afneembaar systeem. Er passen 2 full face helmen in. Deksel gespoten in bijpassende kleur van...
  5. stekman

    Noemen jullie dat een verslag Eurosport?

    Van ronde 23 naar 9 en dan van 6 naar de laatse ronde. Wat een belachelijke uitzendingen, troep. Blijf ik daar voor wakker? Als ik het nalees de volgende dag heb je net zoveel. KUT Eurosport, kijk nog liever naar de ladies of soul
  6. stekman

    Tanktas, Quick lock Motech sport

    Quick lock, Motech Sport. In absolute nieuwstaat. 2 keer gebruikt, ivm verkoop motor. Met deze tas beschadig je je tank niet. Nieuwprijs 161 euro, vraagprijs 125. 100 euro Volume 15L - 22L. Optioneel GPS Montage beschikbaar. Geïntegreerde kaart houder. Reflecterende details.
  7. stekman

    Sidi Motorlaarzen maat 46. Nieuwstaat

    Sidi Motorlaarzen. Wegen aanschaf scooter. Heb ze vorig jaar gekocht maar nauwelijks aangehad. Maat is 46 maar ze vallen iets krapper. Vraagprijs is 125 euro
  8. stekman

    Zie ik dat nou goed, geen WSBK op Eurosport dit weekend?

    Zal toch niet waar wezen dat er geen live verslag gedaan wordt? Eurosport Laten we hopen dat dat nog aangepast wordt.
  9. stekman

    stiekem geniet ik hier van :)

    MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl
  10. stekman

    Barberá tot 6 weken aan de kant

    Ik zeg, Toni Elias op de Duc de komende 2 wedstrijden. Hij was naast Stoner ook iemand die met die Ducatie overweg kon.
  11. stekman

    Topkoffer voor een ZZR 1100 D

    Hoi, ik ben op zoek naar een topkoffer voor een ZZR 1100 D model. is toch een stuk makkelijker om je spullen in mee te nemen.
  12. stekman

    Heerlijke warme motorjas

    Heerlijke warme motorjas, lekker groot dus alle truien kunnen eronder in de winter. Aan de linkerkant zitten kleine schuifsporen maar deze zijn nauwelijks zichtbaar. Maat is XYL (XXL) dus voor de grotere man/vrouw. (ik ben 1.96 emn woog destijds 130 Kg) Warme Jas
  13. stekman

    4 liter procycle motorolie volsynthetisch

    Ik heb hier een fles van 4 liter olie staan, volsysntetisch 5W40. Ik had deze voor mijn motor gekocht maar kreeg te horen dat ik beter half syntethisch kon gebruiken. Iemand ander die hem hebben wil? Gegevens van Motozoom: Procycle® 5W-40 4 liter SYNTHETISCH., SAE 5W-40, 4 LITER...
  14. stekman

    remlicht ZZR 1100

    Hallo, ik heb weer een ZZR 1100 gekocht met daarin een klein probleempje met het remlicht. Via de voetrem werkt het remlicht goed. Echter via de stuurrem niet. Ik heb gemeten op de stekker en zonder dat de lampjes erin zitten meet ik 12 volt bij inknijpen van de remhendel. Zodra ik er een...
  15. stekman

    gloednieuwe Dunlop Sportmax D207 190/50/17

    Zoals de titel al zegt, ik heb mijn motor verkocht dus heb een gloednieuwe Dunlop Sportmax D207 190/50/17 te koop. Doe me een eerlijk bod en hij is van jou.
  16. stekman

    Stek is back

    Na in het begin van dit deel van het forum en zelfs daarvoor nog in de topics over motorscooters heel actief te zijn geweest ben ik een tijd afwezig geweest hier. Mijn scootere was gejat en de vervanger ervan in elkaar gelopen. Maar nu is het dan weer zover. Ik heb een zo goed als nieuwe X9...
  17. stekman

    Vrouw in de gp

    Naar aanleiding van dit artikel: MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl moest ik ineens denken aan een stripboek dat ik las 35 jaar geleden over een amerikaanse vrouw die aan motorracen deed. Kan er alleen niet meer over vinden. Weet iemand nog hoe die heette? Ik zou het...
  18. stekman

    gratis, kaartjes voor zanvoort paasraces

    Hoi, wij hebben hier 6 kaartjes met het bijbehorende bonnetje van Kruidvat om gratis naar de paasraces op zandvoort te gaan. Wij kunnen zelf niet en om ze weg te gooien vind ik zonde, verkopen vind ik droevig :) Dus gratis af te halen. Ik hoor het wel.
  19. stekman

    vloeibare pakking

    Ik heb bij mijn motorscooter de kleppen een tijdje geleden gesteld. Ik heb de originele pakking van rubber laten zitten. Na een tijdje bleek dat hij olie ging lekken. Nadat ik de klepdeksel verwijderd had zag ik dat de pakking niet meer afdoend was. Hij zit in een soort ingeslepen geul en kwam...
  20. stekman

    turkse hulp gezocht voor mijn motorscooter

    Ik heb een tijdje terug mijn oude motortje omgeruild voor een vrijwel nieuwe motorscooter. Nou wil ik graag weten wat ik moet doen voor het onderhoud maar het boekje is in het turks. Ik heb de betreffende pagina's ingescand. Zou iemand mij aan kunnen geven hoeveel olie erin moet, ik dacht 0,9...
  21. stekman

    2,19 kw of 5 kw

    De suzuki Katana (bromscooter) van mijn zoon heeft standard 2,19 Kw. Zelf ben ik bezig mijn tijdelijke oude motortje te ruilen voor een 125 cc scooter met een vermogen van 5 Kw. Om op het 125 cc scootertje te rijden heeft men een volledig motorrijbewijs nodig wat ik redelijk bizar vind. Mijn...
  22. stekman

    Ik ben bang dat mijn accesoires binnekort niet meer mogen

    Buitenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl En aangezien mijn motor er zo uit ziet ben ik bang dat ze er binnekort af moeten. Overigens is dit mijn vorige motor maar mijn nieuwe staat er net zo bij
  23. stekman

    een overdenking

    deze overdenking kreeg ik toegezonden. Minuutje om eens over na te denken.... Voor alle 'melkkoeien' in Europa..... Eerst een beetje geschiedenis. In het jaar 2000 na Christus, dus acht jaar geleden.... ;-), kregen we 1 US Dollar voor 1,2 Euro en 1 vat ruwe olie koste toen 60...
  24. stekman

    Motor stikkers

    Hoi, ik vroeg mij of of iemand weet waar men originele motorstikkers na kan maken. Voor mijn nieuwe motor heb iik de stikkers van de zijkuip nodig. Nieuw en origineel kosten ze 46 euro ex btw per stuk :? :? Op bijgaande foto zien jullie de motor die ik vandaag gekocht heb maar nu nog met...
Terug
Bovenaan Onderaan