Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: avdwal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. avdwal

    Turbulentie deel 99..

    Ik heb alle turbulentie posts gevolgd en heb ook van alles geprobeerd tot aan uitzagen ruitje toe. Uiteindelijk na de vele lovende recencies over de MRA X-creen Tour gisteren een MRA X-creen Sport gemonteerd op mijn iets hogere scherm. Ik vond de Tour wel erg groot en hoopte dat de kleinere...
  2. avdwal

    Opvolger NTV 650 Revere ??

    hallo, ik ben al tijdje naar het kijken naar opvolger voor mijn beginnersmotor. Budget max 3.000. wensen: - 1000+ cc - cardan - 2 cilinder - geen chopper, rechte zit - geen boxer - mooi geluid - schakellui rijden, dus genoeg koppel - naked (stuurkuip mag) Heb gekeken naar BT1100...
  3. avdwal

    Zwaardere opvolger NTV650 Revere (twin) gezocht

    Heb nu 2 jaar geleden NTV650 Revere gekocht. Geen enkel probleem gehad, cardan aandrijving. Zadel en motorvermogen vind ik nu wat mager. Wel heerlijk bromfiets rijden zo's slank model met twin in lengterichting. Ik zoek nu iets betaalbaars dat ook heel betrouwbaar is en een stuk dikker qua...
  4. avdwal

    XJ600 of Diversion of anders?

    hallo, ik wil na 15 jaar weer op de motor stappen. Ik heb indertijd een Honda cb550F gehad en later een Suzuki GN400 maar daar was ik veel te groot voor. Is een XJ600 of Diversion iets voor een lichaamslengte van 1m87? Een shopper leek me leuk maar ik lees veel over rugklachten bij een...
Terug
Bovenaan Onderaan