Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GillettiNo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GillettiNo

    Rev'it Defender Gore-Tex broek

    Aangeboden: Rev'it Defender broek (maat M long) Ter vergelijking: ik ben rond de 1m94 en rond de 75-80 kg. Heb er een seizoen mee rondgereden, maar nu is het weer tijd voor wat anders. De broek zelf en alle ritsen zijn nog in prima staat. Broek bestaat uit drie lagen (zie hieronder voor...
  2. GillettiNo

    GoPro Hero2 MS ed + WiFi backpack + WiFi Remote + extra accu

    Aangeboden: Z.G.A.N. GoPro Hero2 Motorsports edition +WiFi backpack +WiFi remote +Tweede accu +Motorsport accessoires +originele doosjes +alle papierwerk en kabels (excl. SD-kaart) €325,- (excl. verzenden)
  3. GillettiNo

    MF Gooi en Vechtstreek deel ** 117 ** Spring es in de lucht!

    *O* *O* *O* Welkom in deel 117!! *O* *O* *O* Het topic waarin.. ..de zomertijd ons toch het vermoeden van een komende zomer doet geloven! *O* Belangrijk dus! waar valt de ellende :( (Deze OP even verversen voor de meest actuele data) Actuele temperatuur...
  4. GillettiNo

    Evolution Jas+broek maat M

    Te koop: zo goed als nieuwe Evolution jas + broek maat M en M-long Gaat in de verkoop ivm aanschaf ander motorpak Jas: TJ2.33, maat M Broek: TP2.64, maat M-long Per stuk 75 euro Samen: 125 euro!
  5. GillettiNo

    Te koop: Revit GT jas+broek mt 50+102

    Aangeboden: Een nette set: jas maat 50 en broek maat 102 (lengtemaat 50) Per stuk slechts €150,- (Of samen voor €275,- :) )
  6. GillettiNo

    MF Gooi en Vechtstreek deel ** 110 **

    *O* *O* *O* Welkom in deel 110!! *O* *O* *O* Het topic waarin.. ..de winter lekker lang warm blijft! Belangrijk dus! waar valt de regen B| (Deze OP even verversen voor de meest actuele data) Actuele temperatuur: Verwachtingen van het KNMI: Max...
  7. GillettiNo

    MF Gooi en Vechtstreek deel ** 107 **

    *O* *O* *O* Welkom in deel 107!! *O* *O* *O* Het topic waarin.. ..de dagen gaan alweer korter worden.. :X ..de helft van dit topic weer naar school gaat.. ..we allemaal weer verlangen naar de afgelopen vakantie.. ..het met dit *@#&*@ weer helemaal niet opschiet.. :(...
  8. GillettiNo

    Aangeboden: BMW zijkoffers R11** R/RT/GS

    Een set hele nette, zo goed als nieuwe, zijkoffers voor een BMW R1100/1150 R/RT/GS e.a. Linker koffer is de smalle versie, voor de hoge uitlaat van de R en GS Slot is aanpasbaar naar de eigen sleutel Vraagprijs: 300 euro Genoemde prijs is de setprijs. Ophalen of verzenden in...
  9. GillettiNo

    MF Gooi en Vechtstreek deel **90**

    Welkom in deel 90 van het Gooische gelul :) Het topic waar afbeeldingen verdwijnen en.. :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W Het topic waar zwaaien is toegestaan! :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W Belangrijk! waar valt de sneeuw Have Fun & Enjoy...
  10. GillettiNo

    ZGAN Tanktas: Bags Connection Trial QL

    Ivm de aanschaf van een motor met koffers ( :P ) heb ik nu in de aanbieding: Een ZGAN Bags Connection Trail tanktas. Extra grote tanktas Variabele inhoud, uit te ritsen van 16 - 25 liter Inclusief regenhoes 2 zijtassen, waarvan 1 afritsbaar en te gebruiken als heuptas Met kaartvak van...
  11. GillettiNo

    Bags Connection Engage XL - Quick Lock tanktas

    Ivm de aanschaf van een motor met koffers ( :P ) heb ik nu in de aanbieding: Bags Connection tanktas met QuickLock Speciaal GSM binnenzak met venster Schapverdeling Inclusief regenhoes Afmetingen: 40 x 30 x 17cm Inhoud: 14 liter Deze is voorzien van Quicklock systeem waarmee de...
  12. GillettiNo

    SW Motech / Bags Connection Cargobag

    Ivm de aanschaf van een motor met koffers ( :P ) heb ik nu in de aanbieding: Een ZGAN Cargobag van Bags Connection. inhoud: 52 liter regenhoes montagestraps anti-krasfolie Richtprijs: EUR 75 euro
  13. GillettiNo

    Rev'it GT broek zwart maat 102 (verlengde 50)

    Zwarte Rev'it GT broek maat 102 Ikzelf ben 1,93m lang en mijn gewicht is 77 kg. Broek is nog goed, maar wel gebruikt. Passen mag altijd! Richtprijs: EUR 200,- icm het jack (mijn andere advertentie) in 1 koop: 300 euro
  14. GillettiNo

    Rev'it GT jack zwart maat 50

    Zwarte Rev'it GT jack maat 50 Ikzelf ben 1,93m lang en mijn gewicht is 77 kg. Jack is goed, maar wel gebruikt. Passen mag altijd! Richtprijs EUR 150,- icm de broek (mijn andere advertentie) in 1 koop: 300 euro
  15. GillettiNo

    Triumph Retro Racer Paddock Jacket maat M

    Voorzien van lange en korte omlooprits en protectie op schouders en ellebogen. Mogelijkheid om in het rugpand ook protectie te plaatsen. Inclusief wintervoering Kleur van de mouwen is echt rood-rood. Op de foto komt dat niet helemaal goed uit. Jack is gebruikt, maar nog erg goed. Passen...
  16. GillettiNo

    Nacht van 20 op 21 juni: Nachtelijke Nachtbrakers Nachtrit

    Jawel, in de korste nacht van het jaar, de nacht van 20 op 21 juni, zal een een heuse MF Nachtelijke Nachtbrakers Nachtrit plaats gevonden hebben! :] Echter, deze is tot nader bericht uitgesteld naar een later moment van dit jaar! Houd hiervoor het Off-topic Nachttopic in de gaten...
  17. GillettiNo

    Triumph Speed Four / TT600 Lentetrip

    Triumph Speed Four / TT600 Lentetrip Waar? Nog niet bekend, maar in ieder geval wel ergens centraal in Nederland. Suggesties zijn welkom, daarna komt er ook een route ;) Wanneer? Zondag 16 mei 2010 Wie? Voor iedereen met een Triumph Speed Four of een Triumph TT600 Andere...
  18. GillettiNo

    ZGAN IXS suit ALBACETE rood/wit 1pc maat 102 (lange 50)

    Hierbij aangeboden: Een z.g.a.n. 1-delig pak IXS Albacete rood/wit in maat 102 (lange maat 50) Ikzelf ben 1,93m lang en mijn gewicht is 77 kg. Het pak zit mij goed. Richtprijs: EUR 300,- Hier wat afbeeldingen: En een paar van de fabrikant:
  19. GillettiNo

    Triumph Speed Four / TT600 zadel

    Wie o wie heeft er nog een redelijk Speed Four / TT600 zadel liggen? Hoeft niet in nieuwstaat te zijn.
  20. GillettiNo

    Nieuwe Triumph rijder! :D

    Goeiedag allemaal! Hier dan nog een nieuwe Triumph Rider Mijn naam is Wijnand, ben 29 jaren jong en woon in het pittoreske deel van Leidsche Rijn, Vleuten. Ben begin maart 2009 begonnen aan mijn motor-hoofdstuk: 5 maart theorie, 26 maart voertuigbeheersing en op 21 april examen...
Terug
Bovenaan Onderaan