Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    Te koop gevraagd gsxr k1 passagier zitje.

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een gsxr k1 passagiers zitje wie o wie kan me er aan helpen? Gr
  2. P

    Radiale rem en kopp pomp

    Hallo ik ben op zoek naar een set radiale rem en kopp pomp liefst van brembo nissin of magura Wie heeft er zo iets in de aanbieding?
  3. P

    Te koop tl1000r levers

    Ik heb nog een set ongebruikte rem en koppeling hendels voor een tl1000r liggen. Wie kan ik er blij mee maken. Vr prijs 30 incl verz
  4. P

    zwart did tandwiel

    Na het plaatsen van nieuwe wielen heb ik mijn 1 seizoen oude tandwiel over (past niet op de andere wielen) Het gaat om een 39 tands tandwiel van did. Pics. Vrprijs is 20 of goed bod
  5. P

    te koop suzuki velgen

    Zo als de titel al zegt. Na het plaatsen van de mavics mogen mijn zwart gecoate wielen de deur uit. 2 seizoenen heb ik ze zwart laten coaten en nieuwe lagers er in gezet en nieuwe stofkappen. Ook heb ik er haakse zwarte ventielen in gezet. Verder zit er ook mijn did 39 tands 530 tandwiel er...
  6. P

    koppelingspomp

    Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een radiale brembo koppelingspomp. Wie o wie heeft er nog 1 op de plank liggen en wil er wel vanaf tegen een redelijke prijs.
  7. P

    gsxr k1 k2 kont compleet

    Ik ben op zoek naar een complete gsxr 750 of 1000 kont. Subframe Kontkuip met seat cover wie heeft er nog zo iets onder het stof op een plank liggen.
  8. P

    tk imitatie hendels en 16mm rempomp van een TL1000R

    Rempomp mag ook weg. Doe maar een bod. Na het vervangen van me OEM rempomp naar een brembo pomp heb ik nu een setje hendels over omdat ik de adapter over kon zetten op mijn pazzo's. Dus nooit gebruikt net aangekomen in nederland. jpg vr prijs 5 tientjes
  9. P

    tk gs500

    Te koop gs 500e uit '95. Ik heb hem gekocht als pekelfiets maar gebruik hem nu niet meer. Dus hij mag van eigenaar wisselen. Opties koplamp met angel eyes en 2x 6000k xenon stalen remleidingen voor en achter takoni open uitlaat Kn luchtfilter hij heeft 46k gelopen. fotos...
  10. P

    banjo bout met contra aansluiting

    Wie heeft of weet waar je een banjo ring met aan de andere kant ee moer waar je je remleiding aan vast zet. Dit ivm aanschaf van een brembo pomp en daar zit de aansluiting aan de onderkant en origineel recht aan de pomp. Kan ook haakse remleidingen bestellen maar dit is wellicht goedkoper.
  11. P

    te koop gopro hero 3+

    Ik heb een gopro hero 3+ black te koop. Ik heb een hero 4 besteld en daarom gaat deze in de verkoop met de volgende acc. Camera Case open en dicht achterkantje 3 accu's Remote Oplader voor stopcontact 32 gb microsd card class10 Originele doos. Cam is net ouder dan een jaar...
  12. P

    tk heren leren pak

    Ik heb nog een leren pak hangen van het merk probiker waar ik niks meer mee doe en vangt alleen stof dus hij mag van eigenaar wisselen. Maat van de jas is 50 en broek is 48 prijs is €100
  13. P

    smartphone hoes

    Ik ben op zoek naar een waterdichte hoes voor me samsung s5 die je op je stuur oid kan monteren. Ik heb wel wat gezien maar de meeste zijn voor de fiets. Wie van jullie weet waar je zoies in de winkel kan kopen(heb het graag even in me handen) omgeving rotterdam
  14. P

    tk michelin pilot power 2ct

    Heb een nieuwe set bandjes besteld en misschien dat ik nog mensen gelukkig kan maken met mijn oude set michelin pilot power 2 ct 120/70/17 en 190/50/17 met dot code 2211 het profiel is ong 2mm boven dat nokje wat er in zit. Fotos volgen nog. Bied maar.
  15. P

    te koop aftemarket kuip spiegels

    Te koop setje aftemarket spiegels. Ze zijn helemaal nieuw in doos. vr prijs 35 euro incl verzenden.
  16. P

    TK Evo uitlaat

    Ik heb nog een Evo ingekorte uitlaat liggen. komt van een Gsx-r 1000 K4 af. Met aansluit diameter van 48mm op de collector. zonder db killer of e keur. eventueel met linkpijp. vr pijs 150 euri
  17. P

    Diversen Suzuki onderdelen te koop

    ik heb nog wat suzuki onder delen over waar ik toch niks meer mee doe. alle onderdelen komen van mijn TL1000R af Ketting beschermer Schakel pedaal Rechter clip-on 50 mm dacht ik voortandwiel kapje met sensor originele drukplaat nette set voorpoten...
  18. P

    te koop titanium superpole dempers

    Na aanschaf van een compleet systeem gaan mijn superpole titanium dempers met e-keur en killers in de verkoop.ze zijn voor een TL1000R TL1000S en oudere modelen van een SV1000 en Busa of andere motoren met een bolt-on 4 bouts aansluiting. de dempers zijn nog super netjes en 4 maanden geleden...
  19. P

    te koop gevraagd: gsxr 1000 teller

    Ik ben op zoek naar een Gsxr 1000 k2 teller klok. Wie o wie heeft er nog 1 liggen die stof ligt te happen en er vanaf wil.
  20. P

    TL1000R Bos dempers titanium

    Zoals de Titel al zegt heb ik een set bos titanium dempers te koop,ze zijn wel alleen voor een R dit omdat er geen losse beugel op zit. Er zitten wel gebruikers sporen op maar geen deuken of grote beschadigingen. de dempers hebben geen E-keur er kunnen volgens mij wel DB killers in. pics...
  21. P

    Gezocht, Gsx-r Tellerklok

    zo als de titel al zegt ben ik zoek naar een Gsx-r 1000 K2 tellerklok wie o wie heeft er 1 over en willem verkopen.
  22. P

    Te koop Dames lederen combi

    Te koop dames lederen combi maat 42 Foto's Het pak is 2 of 3x gedragen. mijn vriendin vind het niks achterop. voor meer info stuur maar een PM
  23. P

    TK Crash bobbins

    Ik heb nog een setje crash bobbins tekoop. omdat ze op mijn huidige fiets niet passen. het gaat om crash bobbins voor je voor vork voor de holle as. Vraagprijs 30 euro ex verz
  24. P

    TK: Action camera

    Ik heb onlangs een Gopro Hero 3 gekocht, Dus nu mag mijn huidige action cam de deur uit. Alleen de mic doet het niet. dus rijwind hoor je niet. Specs: 5.0 Megapixel 120 Graden 720P 1280x720 30fps 1700ma Accu HDMI Usb2.0 Tv Out Sd Kaartslot Foto's Vraag prijs 50 euro
  25. P

    TK: Diversen Tl1000 spullen

    Ik heb nog een paar Tl1000R spullen die ik over heb na een project. Set voor poten eventueel met as. netjes geen pitting of roest en de keeringen zijn ook nog goed. vraagprijs 175 euro ik heb nog een paar dingen gevonden die ik niet meer ga gebruiken, zadel...
Terug
Bovenaan Onderaan