Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ectholian
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ectholian

    MF-Zwolle weekendje buitenland 2012

    MF-Zwolle weekendje buitenland 2012 Dit topic is voor de leden van MF Zwolle ter organisatie van en ouwehoeren over een "weekendje buitenland" . Dit betreft GEEN officiele MF aangelegenheid. Datum: 17 t/m 20 mei Waar: Vianden, Luxemburg [hr] [hr] Waar het allemaal mee begon: 2011...
  2. Ectholian

    Titax lookalike Rem/koppelingshendels R6/R1

    Ik heb per abuis verkeerde rem/koppelingshendels besteld op ebay. Daarom dus een setje te koop, heb er zelf 33 euro voor betaald. Ze mogen weg voor 20 euro (set). Er zit op de remhendel aan de onderkant twee minuscule beschadigen. Passend voor: YZF-R1 2004 to 2008 YZF-R6 2005 to 2010 R6S...
  3. Ectholian

    Keuze eerste motor

    Ik kon met de search niet echt de info zoeken die ik zocht, dus dan maar zo: Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een eventuele eerste motor (in juli beginnen met lessen). Ik heb eigenlijk drie 'kandidaten': - Yamaha R6 - Yamaha Thundercat - Honda CBR600F Ik wil heel erg graag een...
  4. Ectholian

    Motorpak voor de kleine man

    Ik ben maar een klein manneke (1m66 en 58kg). Op internet wat lopen neuzen naar mooie leren pakken, en ik zag wel hele mooie van Rev'it maar die zijn er alleen maar vanaf maat 46. Als ik de verschillende maattabellen er op nasla (ik heb borstomvang 80, taille 78 en binnenbeen ong 75) dan vallen...
  5. Ectholian

    Ectholian

    Hoi! Ik ben William, 25 jaar uit Zwolle en ga na de zomervakantie beginnen met lessen (Honda CBF500). En ik hoop een R6 te kunnen gaan rijden, maar zoals mijn 1e echte topic al laat doorschemeren is mijn lengte wat beperkt :)
  6. Ectholian

    R6 Zadel aanpassen

    Ik ben helemaal gek op de Yamaha R6 geworden, en dan met name model 2001 met de zwarte onderkuip. Dus heb al een proefles gehad, en na de zomervakantie ga ik beginnen met lessen :) Ben eens naar de lokale motorzaak hier in Zwolle gegaan om zo'n model eens te passen, maar ik kom helaas maar...
Terug
Bovenaan Onderaan