Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Erick071
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Erick071

    Na 2 jaar weer terug

    Na 2 jaar niet weer terug op de motor. Na 2 operaties aan me longen is het bloed weer gaan kruipen en heb toch weer een motor gekocht. Dit keer een 2004 Suzuki GSX-R 750 K4.
  2. Erick071

    Kawasaki Regenjas

    Voor de Kawasaki Liefhebber. Bied ik een Kawasaki Racing Team Paddock Parka model Regenjas aan in de maat Large (valt groot). Zit een capuchon in de kraag. OphaalPrijs: €35.- Opsturen is €5.-.
  3. Erick071

    Erick uit Leiden met '09 Z1000abs

    Hallo allemaal, Na 3 jaar afwezigheid ben ik weer terug in de motorwereld alleen dit keer met een Lime Green 2009 Kawa Z1000 met ABS. De Z1000 was al voorzien van de nodige opties zoals: Rizoma handgrepen. Rizoma kentekenhouder. Rizoma LED knipperlichten achter. Rizoma stuur...
  4. Erick071

    Gezocht, zadels voor Z1000/Z750 07-09 ??

    Wie o wie heeft er voor mij een setje orginale zadels (bestuurder en bijrijder) voor een Kawa Z1000/Z750 van modeljaar 2007 t/m 2009 ??
  5. Erick071

    Ervaringen met Hama Energy Pack?

    Zijn er mensen hier die met het Hama Energy Pack op reis zijn geweest? Ben namelijk benieuwd hoelang die 8 AA batterijen meegaan of dat het verstandiger is om gewoon een oplaadkabel vanaf de accu te monteren. http://www.hamaholst.nl/NL/42240/navigatie-fietstas-energy-micro-usb.html
  6. Erick071

    Valter Moto Paddock stands

    Wegens stoppen met motorrijden en de verkoop van mijn Tuono heb ik nog 2 Valter Moto Paddock Stands staan in de kleueren van de Italiaanse vlag. Vaste prijs van €150,- en alleen op te halen.
  7. Erick071

    '07 Tuono Factory Onderkuip

    Gezocht de onderkuip van deze '07 Aprilia Tuono Factory?? Het liefst in het zwart. Prijs: NOTK.
  8. Erick071

    Handleiding Aprilia Tuono 1000R

    Wie kan mij helpen aan een handleiding van een Aprilia Tuono 1000R uit 2006?? Prijs: NOTK.
  9. Erick071

    Kawasaki ZXR-748RR

    Misschien wel leuk om mijn Leen motor ff te showen. Ik heb de motor namelijk te leen om ervaring op te doen maar ik is van een maat van me die toevallig ff op vakantie ging naar LA en Las Vegas dus mocht ik er ff op rond sturen. Het is als basis een Kawasaki ZXR uit '93 met een zelf gemaakt...
  10. Erick071

    Net niet door Rood........

    _O- _O- _O-
  11. Erick071

    AGV Valentino Rossi Replica Helm

    Te Koop: Deze AGV Kinetic Valentino Rossi replica, een leuke dames / jeugd helm in de maat XS (54cm). De helm is slechts 2 x gedragen en heeft keurig in een beschermzak op de kast gestaan. VRAAGPRIJS: € 125,00 HELM WORDT NIET OPGESTUURD: ALLEEN OPHALEN in Leiden.
  12. Erick071

    Simpson Raider met Iridium Blue vizier

    TE KOOP............... Deze spier witte Simpson Raider helm met Iridium Blue vizier (Polarizerend effect)in maat 7 1/2, 59-60cm voorhoofd omtrek is de ultieme Streetfighter helm. De helm is in nieuwstaat en is hooguit 4x gedragen. Orginele Heldere Vizier en helmzak zitten er bij. Helaas...
  13. Erick071

    Erick071

    Hallo allemaal hier op het Motor-Forum. FF voorstellen is wel zo netjes he. Ik ben dus Erick uit Leiden en ben net begonnen met lessen. Foto's van me eerste les. De kennismaking met de motor. ( Honda CB500F ) Net onderweg. Iets langer onderweg. Terugkomst bij de...
Terug
Bovenaan Onderaan