Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sixpakje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    achter vering trudy vs700

    wie kan mij vertellen hoe ik de achtervering van mijn trudy kan verstellen. :? ik lees overal dat ze drie standen hebben. maar zie niet hoe het moet. klinkt stom maar snap het niet meer. |( mijn vering is naar mijn gevoel te slap en mag dus wel wat strakker. en heb ik daar een speciale...
  2. S

    intruder 700 storing in stroom circuit

    help help wie kan mij helpen of vertellen wat de oorzaak kan zijn van mijn storing??? het gaat om een intruder VS 700 ff de uitleg hoe en wat, ik kom in de avond thuis niks aan de hand, de dag daarna stap op de motor druk op de startknop hoor niks en opeens alle verlichting uit ook...
  3. S

    Waar prop/paraplu in lekke band (Breda)?

    En ja hoor ik heb ook een lekke band, nu ben ik hier in breda op zoek naar iemand die er een prop / paraplu in wil schieten voor me. De band zit er nog geen 1000 km op dus ik heb wel ff de pl......s in. Ik heb al gebeld met divmo maar die zeggen dat ze alleen mogen vervangen ivm bovaggarantie...
  4. S

    sebastiaan

    nou daar ben ik dan ik ben net nieuw op het motor-forum, dus zal me eigen ff netjes voorstellen. ik ben dus sebastiaan woonachtig in breda met me gezinnetje maar sinds 3 weken zijn we helemaal compleet ik heb weer een motor: een suzuki intruder vs700. deze is tot een soort van...
Terug
Bovenaan Onderaan