Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    WIWO remdelen (remklauwen en schijven)

    Wie o wie heeft er remdelen van het duitse WiWo liggen? Ik ben op zoek naar schijven en remklauwen voor mijn classic 80's bike.. Bij tips of iets hebben liggen graag een PB! Alvast bedankt.
  2. C

    Aanpassingen CB750 SOHC frame

    Hallo mede liefhebbers! Op het moment ben ik mijn frame aan het aanpassen. Alle overbodige beugels, lipjes etc. heb ik eraf gehaald. Nu wil ik een aantal verstevigingen aanbrengen in het frame. Ik ben van plan om onder het balhoofd, boven de carburateurs en onder de olietank en electronica...
  3. C

    Krober Pitsch toerenteller

    Ik heb een Krober toerenteller liggen, mijn vraag is hoe ik kan zien om welk type het gaat? Nu ben ik erachter gekomen dat er heel wat types zijn: LA16, LA26, LZ13, LZ23, LZ051, LZ153, RN21, RN22, WU21. Ik kan nergens een van deze type indicaties vinden op de teller.. Ik zie op sommige...
  4. C

    Kawa Z900/ z1000 Dresda race achterbrug

    Ik heb een Dresda race achterbrug liggen voor de liefhebber. Is voor een Kawasaki Z900 en Z1000. Deze achterbruggen werden vroeger in de racers gebruikt, vele malen stijver dan het origineel. Ideale brug voor diegene die een tijdsoriginele Kawa racer aan het bouwen is. Prijsidee is 60...
  5. C

    Clip ons 38mm voor een klassieker

    Wie o wie kan mij helpen aan een mooi setje clipons? Ze moeten 38mm zijn, en niet te nieuw ogen zeg maar Jaren '70/ '80. Graag alles aanbieden!
  6. C

    RAU RK500, (RAU KAWASAKI Z500)

    Een nieuw project van mijn vader en mij, een RAU KAWASAKI 500! Het is zoals te zien is een echt project, maar de belangrijkste basis is er. Een RAU frame, gemaakt voor een Z500 blok van KAWASAKI. Een RAU achterbrug voor een monoschokbreker (ook te gebruiken voor dubbele schokbrekers), Een...
  7. C

    CB500 F/CB550 F schijven (dubbele schijven)

    Originele hele nette schijven voor een CB500 en CB550 F. Ze zijn in bijna nieuwstaat. Diameter: 276mm Hart: 60mm Steek: 6X80mm Ze mogen weg omdat ik ze voor mijn CB750SOHC gekocht had, ik heb blindelings aangenomen dat ze hiervoor waren aangezien dit er met stift door iemand...
  8. C

    Marzocchi AG Strada schokbrekers eind jaren '70, begin '80

    Aangeboden een nette set Marzocchi AG Strada schokbrekers. Het is het type oog, oog. Ik heb ze verkeerd gekocht voor mijn motorfiets, ik had het type oog boven, vork onder nodig welke ik inmiddels gevonden heb. Daarom mag deze set weg. Ik heb er ook de Repair Manual bij (met exploded...
  9. C

    Achterwiel gietwiel gezocht CB750 SOHC jaren '70

    Hallo, Ik ben op zoek naar een 18 inch achterwiel voor mijn CB750. Een gietwiel voor de duidelijkheid, geen spaakwiel. Ronal, SMAC, Melber, Intra, PVM, Morris, JPX noem het maar op. Bij voorkeur een Ronal of iets dat 5 of 6 spaken heeft! Graag van aluminium, en geen magnesium...
  10. C

    CB750 F1

    Beste mede-liefhebbers, Ik heb sinds een paar weken een CB750 F1. Ik ben al jaren gek van de CB750, en nu eindelijk een tegen het lijf gelopen voor weinig. Het ding heeft 70.000 KM gelopen, is helemaal origineel op de lak na, maar ziet er leuk uit! Ervaring met sleutelen heb ik, het...
  11. C

    Even voorstellen!

    Hallo allemaal! Ik zal mij in eerste plaats even voorstellen. Ik ben Dennis, 24 jaar en wonend in Bilthoven. Momenteel studerend. Ik ben Honda fanaat, met name alles wat uit de jaren '70 komt! Ik heb een CD50H uit '72, ook nog een CB400F gehad maar door de staat ervan weer verkocht...
Terug
Bovenaan Onderaan