Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: IceMan78
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. IceMan78

    Klepstel plaatjes 10mm (o.a. KTM) VERKOCHT

    Assortiment doos klepstel plaatjes 10mm. Dikte 1,85-3,20mm in stappen van 0,05mm. 3 per maat, maar ik heb een aantal gebruikt om een KTM 950 te stellen, dus van sommige nog 2 en andere 4. Prijs €50 + verzenden.
  2. IceMan78

    SV650 99-02 Ricor Intiminator, Showa shock en andere parts

    Voor een SV650 (oud type), heb ik de volgende onderdelen te koop: (Hebben op een '99 SV650S gezeten) Bos Suzuki Cup demper. Wel wat krassen hier en daar, geen deuken. Met carbon beugel en linkpijp met veertjes. Geen dB-killer en ook geen E-keur. Ik heb deze demper nooit gemonteerd gehad...
  3. IceMan78

    BMW K75S 1990 34.108km

    BMW K75 S 1990 34.108 km Mijn pa verkoopt zijn K75 S, dus ik zet voor hem deze advertentie hier neer. Hij heeft hem zelf in 1998 gekocht, maar blijkbaar is motorrijden niet echt zijn ding. Dus sindsdien zijn er nauwelijks km's bij gekomen op de klok, vandaar de lage stand. Ik weet...
  4. IceMan78

    IceMan78 stelt zich voor!

    Hey allen! Ik heb al sinds 2001 m'n motorrijbewijs en sindsdien verschillende fietsen gereden/geleend maar nog nooit een eigen motor gehad. Zaterdag toch eindelijk mezelf een kadootje gedaan, en deze is het geworden....... (sorry voor de gsm-kwaliteit) Motor gegevens: Soort : Suzuki...
Terug
Bovenaan Onderaan