Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nico_09
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Xt1200 Leovince Sbk demper

    Nette Leovince sbk demper voor de supertenere vanaf bj 2010
  2. N

    Buse motorjas

    Nette motorjas, als nieuw Buse highland mt 52 1.5 jaar oud 70 euro
  3. N

    Motorbroeken, Textiel Buse

    Ik heb op zolder 3 zeer nette weinig gedragen motorbroeken liggen. Af te halen in Joure, of verzending kosten koper Buse bormio maat 52 30 euro Buse torino pro maat 54 35 euro Grand canyon 2x xl 20 euro
  4. N

    Leovince duke 690

    Wegens aanschaf andere motor heb ik een leovince one evo 2 demper te koop Duke 690 vanaf 2012 ziet er perfect uit. met verwijderbare db killer 150 euro
  5. N

    Fresco Duke 690

    Wegens aanschaf andere motor cat vervanger te koop Duke 690 vanaf 2012 Ziet er als nieuw uit 75 euro
  6. N

    uitlaat ktm duke vervangen

    zHallo, Ben bezig de demper te vervangen van de Ktm Duke 690. Helaas krijg ik de link pipe niet verder dan onderstaande foto, Ik heb hem gedraaid, stevig aan geduwd en ingevet maar de laatste paar mm wil hij niet verder. Heeft iemand een idee hoe het wel moet lukken? Is een Leovince evo2
  7. N

    moer voortandwiel

    Hallo, Wil het voortandwiel vervangen van de zx6r maar we krijgen de moer met geen mogelijkheid los. Ben bij een motor garage geweest en bij een andere garage maar dat wou ook niet lukken, zelfs niet met een luchtsleutel 200nm. Ze waren bang dat de boel kapot gedraaid werd. Hoeveel kan...
  8. N

    remklauw zx6r

    Hallo, Mijn zuigers in de tokico 6 pots remklauwen die blijven hangen. Er komen maar 3 van de 6 uit. Nu heb ik alles even uit elkaar gehaald en bekeken maar kom tot de conclusie dat ik beter 4 pots remklauwen kan monteren. De steek is 90 mm en heb gezocht welke dat nog meer hebben. Klopt...
  9. N

    remklauwen zx6r

    gezocht remklauwen met 4 zuigers voor de zx6r 1999. Zit nu 6 zuiger klauwen op maar wil over op 4
  10. N

    laser hotcam

    Ik ben het eindpijpje van de laser hotcam verloren. Dit zit normaal gesproken met popnagels vast, maar bij deze blijkbaar niet. Weet iemand waar ik een nieuw eindstukje kan kopen?
  11. N

    MF MegaMeeting vanuit het Noorden

    MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013 Onderstaande geleend van vorig jaar, bedankt Kermit de Hond Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer aanmelden om zo een overzicht te krijgen van wie allemaal meerijdt uit 't noorden... Wat betreft de opstapplaatsen: Veendam...
  12. N

    fitting

    Mijn dashboard verlichting van de zx6r is stuk. Nu weet ik alleen niet wat voor fitting dit is. Iemand een idee?
  13. N

    onderhoud zx6r

    Hallo allemaal, Ik wil binnenkort beginnen met zelf het makkelijke onderhoud uit te voeren van de zx6r. Is het verstandig om de olie, filters en bougies eerst te vervangen alvoor ik de kleppen laat stellen en cabr. laat synchroniseren? Die laatste 2 kan ik zelf namelijk niet uitvoeren...
  14. N

    laser hotcam

    Te koop, Laser Hotcam carbon uitvoering. Ziet er nog goed uit. De aansluitdiameter is 60 mm. Word bevestigd met een beugel, deze zit er niet bij! prijs..... 140 euro??? foto's zal ik spoedig plaatsen
  15. N

    wphb zx6r

    hallo allen, Ik ben opzoek naar een wphb voor mijn zx6r uit 1999. Op internet heb ik er vele gezien maar vele talen behalve Nederlands. Weet iemand waar ik eventueel een wphb van een zx6r kan kopen met Nederlandstalige beschrijving en plaatjes kan kopen? Mocht dit er niet zijn word het...
  16. N

    wphb zx6r

    hallo allen, Ik ben opzoek naar een wphb voor mijn zx6r uit 1999. Op internet heb ik er vele gezien maar vele talen behalve Nederlands. Weet iemand waar ik eventueel een wphb van een zx6r kan kopen met Nederlandstalige beschrijving en plaatjes kan kopen? Mocht dit er niet zijn word het...
  17. N

    demper ingekort

    Hallo allemaal, Ik heb zojuist mijn hotcam 20 cm ingekort. Het geluid is zoals de bedoeling was iets luider. Maar als ik vol optrek tot 15 dznd toeren en dan het gas loslaat dan knettert en knalt de uitlaat. Ik vind het niet erg maar kan dit kwaad? Is dit mogelijk de afstelling? De motor...
  18. N

    achterwiel draait zwaar met koppeling in

    Hallo allen Ik heb het volgende probleem met mijn kawasaki zx6r uit 1999 Dit is allemaal met de motor uit! Als ik de motor in de vrij heb met het achterwiel omhoog (op de bok) dan draait het wiel prima in de vrij. Als ik hem in de 1 zet en laat de koppeling los dan blokeerd uiteraard...
  19. N

    balhoofdlager, plaatje er onder, of niet?

    Hallo allen Ik heb een nieuw setje balhoofdlagers gekocht alleen zaten hier geen rubberen afdichtingsringen bij. Zijn deze ook los te krijgen en weet iemand waar? Heb al 2 dealers gebeld en zeiden dat het niet nodig was om die ringen er tussen te doen. Jullie hier ervaring mee zonder...
  20. N

    zx6r demper

    te koop orginele en in goede staat verkeerende zx6r uitlaat demper. (1999) voor foto's kunt u mij mailen. teab.
  21. N

    uitlaat zx6r 1999

    te koop complete orginele uitlaat van een zx6r uit 1999 vanaf de cilinders tot aan de demper. geen roest wegens 6 jaar op zolder te hebben gelegen. teab.
  22. N

    zx6r

    hallo weet iemand waar ik een miniatuur kan kopen van een groene zx6r uit 1999? ongeveer 15 tot 25 cm ik kan niks vinden helaas alvast bedankt
  23. N

    zx6r 1999 zgan

    Hallo allemaal, Ik verkoop mijn motor nu definitief. Omdat ik rug problemen heb rijd ik er bijna niet meer op en dat is zonde. De motor is volgens het boekje onderhouden en afgestempeld. 1999 bijna 27000 km 3000 euro De motor ziet er zeer goed uit en heeft de volgende...
  24. N

    zgan zx6r

    Hallo allemaal, Ik verkoop mijn motor nu definitief. Omdat ik rug problemen heb rijd ik er bijna niet meer op en dat is zonde. De motor is volgens het boekje onderhouden en afgestempeld. 1999 bijna 27000 km De motor ziet er zeer goed uit en heeft de volgende opties/accesoires...
  25. N

    zx6r tank demonteren

    Hallo Ik wil mij tank demonteren van de zx6r uit 1999 nu heb ik de boutjes los boven in en onder de buddy. Maar nu moet dus waarschijnlijk het kraantje er ook af?? als ik deze los draai komt er benzine uitlopen dus ma snel weer dicht geschroefd. Kan dit komen omdat de tank vol zit? Of...
Terug
Bovenaan Onderaan