Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Optiekerke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Optiekerke

    Origineel zadel V-strom 1000 2018

    Origineel zadel voor een Suzuki V-strom 1000 vanaf 2017 zwart/grijs in nieuwstaat vraagprijs €130
  2. Optiekerke

    stuurgewichten

    ik ben aan het rondzien voor nieuwe stuurgewichten, ben die standaard zwarte beu gezien. nu is me opgevallen dat er verschil in gewicht zit tussen de verschillende modellen. ik veronderstel dat minder gewicht dan origineel niet aan te raden is...correct me if i'm wrong :P
  3. Optiekerke

    verven van motief op de helm

    ik heb een matzwarte helm van hjc waar een donkergrijze tribal op staat. nu zou ik graag de rand van dit motief in een kleurtje steken ( denk aan goud kleur ). is dit mogelijk en zo ja, welke verf zou ik hiervoor het best gebruiken?
  4. Optiekerke

    camera meenemen tijdens rit

    iedereen kent deze situatie wel : je bent er eens tussenuit voor een zalig ritje met de moto en plots denk je van, tiens dit zou wel een mooie foto kunnen opleveren, zonde dat ik mn camera niet bij heb |( ik heb zelf een spiegelreflexcamera met een bijpassende schoudertas, nu is dit niet...
  5. Optiekerke

    in de bocht vallen..

    de situatie is deze : ik rijd met een honda cb1000r waar ik een 5-tal weken geleden nieuwe banden heb laten opleggen ( bridgestone 016 ). de eerste weken dat ik er met rond reed geen enkel probleem, was er heel te vreden van. nu heb ik vandaag mn moto een poetsbeurt gegeven en daarna een klein...
Terug
Bovenaan Onderaan