Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. onbekende gebruiker

    Waar kan ik fiber ringen in een custom maat kopen.

    Hoi, ik heb (snel, natuurlijk) een hoeveelheid fiber ringen nodig, is er hier iemand die een (web)winkel weet waar ik dat spul kan kopen, en die het dus sneller levert dan een bedrijf uit de US? De specificatie vind je hier: McMaster-Carr (ik weet niet of dit in Techniek hoort, als het ergens...
  2. onbekende gebruiker

    Honda CBR600F

    Een CBR660F. Twee jaar geleden zelf gekocht voor mijn ex-vriendin, het was haar eerste motor, maar ze kan niet meer rijden door reuma in haar handen. Hij stond al sinds juli vorig jaar stil ...Ik heb hem weer helemaal onder handen genomen en er inmiddels een paar honderd kilometer op gereden...
  3. onbekende gebruiker

    Vul je post zo veel mogelijk in voordat je t bevestigd.

    Er is een hele lijst met antwoorden op veelvoorkomende problemen beschikbaar. Kijk daar eerst voor je een topic opent. Als je motor bijvoorbeeld slecht, of niet start, kun je hier vinden wat je moet doen.) Vind je geen antwoord op jouw vraag, open dan gerust een topic. Gebruik de onderstaande...
  4. onbekende gebruiker

    Benzinekraan GSXR1100W (1993 model) te koop gevraagd

    Hooi, is er hier toevallig iemand die voor mij een benzinekraan te koop heeft die in een '93er GSXR1100W past?
  5. onbekende gebruiker

    Profielberichten kunnen niet worden bewerkt, blijft foutmelding geven.

    @Duderuud , ik antwoordde op dit profielbericht van @MikeVanDijk en zag dat ik er toch wat foutjes uit wilde halen. Klikken op ‘bewerk’ levert steeds een foutmelding op. Zegt ook dat ik het later maar es moet proberen ... Omdat je (dus) niet te snel achter elkaar berichten mag/kunt plaatsen heb...
  6. onbekende gebruiker

    Waar zijn de regels van het Motor-Forum te vinden?

    @Bananeman @Deputy Duc @Duderuud @Martell , Waar zijn toch de regels van het Motor-Forum te vinden? Vroeger stonden die helder en duidelijk vermeld op de site, nu kan ik ze nergens meer vinden.
  7. onbekende gebruiker

    Te koop, voor onderdelen of revisie, carburateurs Yamaha YZF 600R Thundercat

    Ik heb onlangs een slecht lopende YZF 600R gekocht om op te knappen; alleen boven de 4000 toeren wilde de motor netjes op 4 cilinders lopen en dit leek me enkel een carburatieprobleem. Bij het demonteren van de carbs bleek in carb nummer drie het kopje van de stationairsproeier afgebroken te...
  8. onbekende gebruiker

    Kleine motorheftafel. Compact opbergen, ruim werken; ideaal!

    VERKOCHT! Mag wat mij betreft een slotje op, dank aan MF. VERKOCHT! Ik zet mijn motorheftafel te koop. Dit is een kleine tafel die weliswaar met gemak een Honda Pan 1300 of BMW GS Adventure opbeurt, maar daarvoor wel gebruik moet maken van de middenbok van de motor. Als je geen bok...
  9. onbekende gebruiker

    Te koop: Triumph Speedmaster 800

    Te koop: Triumph Speedmaster 800 Te koop wegens nekklachten door auto-ongeluk. Mooie motor met alleen een beschadiging aan de tank (deukje; lak is onbeschadigd). Staat van onderhoud is verder smetteloos. Zeer weinig kilometers, de motor heeft 3500 km gelopen. De vraagprijs is €5900...
Terug
Bovenaan Onderaan