Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. markhietbrink

    Superpole demper 50mm!

    Hallo mede-motorrijders/-fanaten! Ik heb nog een Superpole einddemper liggen met een super geluid, echter rij ik nu met een Laser demper aangezien ik carbon niet bij een oude fiets vind horen in mijn ogen :P ! De doorsnede is 50mm, echter zit er geen linkpijp meer bij. Die heb ikzelf...
  2. markhietbrink

    Welk communicatiesysteem? Na 2x de verkeerde!

    Hallo MF-ers, Ik heb met nog 2 kameraden 2 communicatiesystemen op 1 dag gehad, maar beiden niet zoals we willen. We gingen als eerste voor de Cardo Scala Rider G9x, bij deze hadden we ergens gelezen dat we gewoon met ze 3en tegelijk konden praten. Helaas kon dat alleen door van kanaal te...
  3. markhietbrink

    Foto's bevestiging navigatie supersport

    Hallo, Ik kom voor het probleem te staan dat ik niet weet waar ik mijn nieuwe Zumo 390LM moet monteren? Op het stuur geen ruimte en dan hoor ik hier en daar wel over de balhoofdmontage, maar iemand die ook foto's heeft van de montage en eventuele tips. Want een foto zegt meer dan woorden...
  4. markhietbrink

    We gaan naar Italië!

    Hallo mede MF'ers, Jaja we zijn eruit, onze motorvakantie gaat naar Italïe! Veel snelweg in Duitsland en vervolgens komen we op de heen- en/of terugweg Zwitserland en/of Oostenrijk tegen! Een echte planning is er niet, alleen dat we gaan kamperen! Allemaal hebben we nog geen motorervaring...
  5. markhietbrink

    Onderhoud vooraf motorvakantie

    Beste MF'ers, We gaan met zijn 3en komende zomer op vakantie met de motor richting zuid-europa, hierbij vroeg ik me af wat voor onderhoud ik hiervoor moet uitvoeren om problemen te voorkomen? Ik ben benieuwd wat voor onderhoud jullie vooraf plegen en dan kan ik al gaan strepen met wat er...
  6. markhietbrink

    Communicatiesysteem

    Beste MF'ers! Ik ben opzoek naar een communicatiesysteem voor op/in me helm voor mijn vakantie in de komende zomer! Ik weet dat hier al veel topics van aangemaakt zijn, maar ben opzoek naar up to date informatie. Ik heb al gekeken naar onder anderen setjes van scalerider, maar ik wil graag...
  7. markhietbrink

    Laser Oval GP-style demper

    Goedendag, Bij deze bied ik mijn splinternieuwe Laser demper aan, aangezien ik al een andere demper heb! De demper is van het merk Laser en heeft een e-keurmerk (zie foto's). De aansluiting is 51mm, maar helaas zonder db-killer (deze zou je zelf aan moeten schaffen, mede als de...
  8. markhietbrink

    Laser Oval GP-style demper

    Goedendag, Bij deze bied ik mijn splinternieuwe Laser demper aan, aangezien ik al een andere demper heb! De demper is van het merk Laser en heeft een e-keurmerk (zie foto's). De aansluiting is 51mm, maar helaas zonder db-killer (deze zou je zelf aan moeten schaffen, mede als de...
  9. markhietbrink

    Volgepakte motor (vakantie)!

    Hallo MF'ers! Ik ben van plan (indien er niks tegenzit, waar ik ook niet van uit ga) met de fzr en 2 kameraden op vakantie te gaan door Europa! We zijn van plan om vanuit Twente, via Duitsland naar beneden te rijden en dan via Oostenrijk of Zwitserland richting Italië te rijden, het...
  10. markhietbrink

    Alpinestars SX-1 maat 50 (120 euro of een goed bod)

    Hallo mede-motorrijders, Wegens de aanschaf van een motorpak zet ik mijn Alpinestars SX-1 pak te koop! Dit vanwege een andere kleurstelling die beter bij mijn motor staat. Het pak is nog in nette staat, behalve 2 krassen op de achterzijde van het pak. Mijn vraagprijs is 120 euro, maar...
  11. markhietbrink

    Knallen uit de uitlaat door enginestopknop in/uit schakelen

    Hallo mede MF'ers! :W Ik dacht gisteren even uitproberen wat er gebeurd tijdens het rijden als je de enginestop knop gebruikt. Gewoon afremmen op de motor en uiteindelijk uitvallen, maar ik schakelde hem vroegtijdig tijdens het rijden weer in. Vervolgens kwamen er dikke knallen en vlammen...
  12. markhietbrink

    Doorspoelen blok?

    Dag mede MF'ers! :} Ik ben momenteel bezig de fzr600 voor mezelf klaar te maken ! Deze week komt er nieuwe olie, een nieuw oliefilter en nieuwe bougies op. Ook ga ik de led knippers pas klaarmaken, aangezien ik binnenkort een lang weekend naar de eifel ga! Is het verstandig om bij de...
  13. markhietbrink

    Remschijf rechtsvoor en Voorpoten FZ750 uit 1992

    Hallo, Ik ben aan het sleutelen aan mijn Yamaha FZ750 uit 1992 en nog op zoek naar enkele onderdelen. Mijn voorpoten zijn aangetast door steenslag en één is er lek. Tijdens dit sleutelen kwam ik erachter dat mijn rechter remschijf ook een beetje krom staat. Heeft iemand deze onderdelen...
  14. markhietbrink

    Zenuwachtig of normaal? EN klaarmaken komend seizoen!

    Hier komt weer een vraag van mij! Heb het idee dat me fzr (25kw) een beetje zenuwachtig rijdt, als je in een te hoge versnelling zit is het tot 3500rpm wel erg bokkerig! En ze maakt een best lawaai, de buren beginnen al gek op te kijken als je rond 7 uur met een bak kabaal aan komt rijden...
  15. markhietbrink

    Lenco Sportcam 100, doen of niet doen?

    Ik vroeg me af of het een miskoop zou zijn om een Lenco Sportcam 100 te halen. Deze is momenteel in de aanbieding bij de Makro voor 66,54 incl. btw! De kwaliteit ligt uiteraard stukken lager dan die van de gopro, maar is dit verstandig of toch niet? Ojah de aanbieding geldt vanaf dinsdag!
  16. markhietbrink

    Kopie TÜV papieren?

    Motormuizen met de motor in winterslaap :o , Ik heb zojuist vandaag me FZR600 uit '92 laten begrenzen met het wel bekende tüv setje door de dealer. Ik vroeg me echter af of de politie (in Nederland en Duitsland) akkoord gaat met een kopie'tje van de tüv papieren? Kan ik lekker zuinig zijn op...
  17. markhietbrink

    Top snelheid FZR600 25kw

    Ik vroeg me af hoe hard een FZR600 op 25kw loopt. En ik kan hier in Twente niemand vinden die de 35kw setjes heeft voor de FZR (als die er al zijn). Zou iemand me kunnen helpen aangezien ik benieuwd ben wat die nog kan rijden als ik hem begrensd terugkrijg.
  18. markhietbrink

    Kneedown FZR600 (verhoogd) mogelijk?

    Hallo mede-MF'ers, Ik heb zojuist een Yamaha FZR600 gekocht die opgehoogt is d.m.v. tailrisers/dogbones. Is hiermee nog enigzins een kneedown mogelijk? Aangezien me zwaartepunt hoger ligt. Ik wil er dan ook niet als een aap moeten naast hangen als je begrijpt wat ik bedoel. Gr Mark 8-)
  19. markhietbrink

    Koppelingsproblemen Yamaha FZ750 (1992)

    Goedendag, Ik vraag dit namens mijn broer die nog geen account hier heeft en een beetje spoed had met antwoord op de komende vraag. Hij heeft zijn oog laten vallen op een Yamaha FZ750 (1992), deze motor heeft ruim 40k gelopen, maar heeft recent een grote onderhoudsbeurt gehad (accu...
  20. markhietbrink

    Welke 25kw motor om mee te beginnen?

    Hallo mede-MF'ers, Ik ben opzoek naar een beginnersmotor op 25 kw. De motor moet enigzins in de richting van maximaal € 3000,- zijn (minder is altijd welkom). Graag de plus- en/of minpunten van deze motor erbij. Alvast bedankt! Groeten, Mark *O* :j .
Terug
Bovenaan Onderaan