Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jazzuki
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jazzuki

    Scoot info alstublieft

    Hey hey scooter rijders, Ik had dit verhaaltje ook op Te Koop Gezocht geplaatst, maar daar kwam geen reactie... En ook wel logisch denk ik. Immers moet ik hem op de juiste plaats zetten. Ik zoek voor erbij (woon - werk) een motorscooter. Ik ben opzoek naar wat informatie van jullie.... wat...
  2. Jazzuki

    Motorscooter

    Hey lezers, Ik zoek voor erbij (woon - werk) een motorscooter. Ik ben opzoek naar wat informatie van jullie.... wat voor type jullie aanraden, dingen waar ik op moet letten en kosten ivm slijtage. Zoals gezegd ga ik hem dagelijks gebruiken voor woon/werk verkeer. Dit zijn 50 en 80 km wegen...
  3. Jazzuki

    Motorshopper evaluatie

    Motorshopper (MS)... De site is wel goed... mooi overzichtelijk enzo. Maar het trekt niet de aandacht die mensen willen hebben als ze iets verkopen of willen kopen. Zelf keek ik altijd elke dag nog even het te koop forum door, gewoon om even te kijken wat er allemaal staat. Leuk om gewoon...
  4. Jazzuki

    Gezocht DB killer leo voor r6

    Goeiemorgen MF'ers Voor een weekendje eifel heb ik een DB killer nodig voor mijn Leovince. Op het moment kan ik hem niet meer vinden en het weekend komt dichterbij. Namelijk van 11 tot 14 mei. Ik ben dus opzoek naar een DB killer voor een Leovince SBK evo 2 factory carbon voor een Yamaha...
  5. Jazzuki

    verstelbare hendels

    Goeiemiddag lezers, 2 jaar geleden heb ik een setje verstelbare hendels via MP gekocht... zo rond de 40 euro voor dat setje. Beviel me prima. Nu ben ik weer opzoek naar zo'n setje alleen staat er op het moment niets op MP. En wat ik op Ebay heb kunnen vinden zag ik niets dat op mijne zou...
  6. Jazzuki

    KTM 690 SM

    Hoi !!! Ik zoek niet een bepaald onderdeel. Nee ik zoek een hele motor. Ik heb net mijn GSR verkocht en ben opzoek naar een KTM 690 SM. Alleen blijkt dit nog geen makkelijke opgave. Immers zijn er niet zoveel op de markt zeg maar. Tevens is de SM ook niet heel lang gemaakt. En dan...
  7. Jazzuki

    Ruil GSR 600 vs GSF 1200 / GSX 1400

    Hoi, Even kijken of er reacties komen en wat voor reacties dit dan zijn. Mijn motor : Suzuki GSR 600 bouwjaar 2006 Kilometerstand : 11.876 12k grote beurt heeft ie gehad en daar heb ik immers ook de bon nog van ter inzage. Blauw / Zilver Vrij standaard. Alleen klein ruitje en...
  8. Jazzuki

    Verstelbare koppelingshendel GSR 600

    Hoi lezer, Ik ben opzoek naar een 2e hands of nieuw goedkope verstelbare koppelingshendel voor mijn Suzuki GSR 600 bwjr 2006. Standaard is de rem hendel wel verstelbaar, maar de koppeling niet. Erg vervelend want hij staat vrij ver. De gehele tijd strekken krijg je na 2 uur rijden flink...
  9. Jazzuki

    2e hands uitlaten Suzuki GSR

    Hey daar :W Ik ben opzoek naar leuke 2e hands uitlaten voor mijn Suzuki GSR 600 bwjr 2006. 2e hands omdat ik niet het geld heb om ze nieuw te kopen. Zijn een aantal merken waar ik wel gecharmeerd van ben. Ixil, Shark, MIVV. Als iemand ze in de aanbieding heeft of je weet iemand die...
  10. Jazzuki

    Te koop/ruil Suzuki GSR 600

    Nou, dan gaan we toch eens kijken wat voor reacties het opleverd. Hierbij zet ik mijn Suzuki GSR 600 te koop/ruil. Het gaat hier om een blauw zilvere uitvoering uit het jaar 2006. Hij heeft nu +/- 8500km gelopen. Op 6000km heeft hij natuurlijk een beurt gehad en tevens een nieuwe...
  11. Jazzuki

    cordura heren jeans maat 52

    Aangeboden een Sanmaru jeans maatje 52. Heerlijke zomer motorbroek gemaakt van cordura materiaal en 100% nylon aan de binnenkant. Weinig gedragen maar wel al wat jaartjes oud. Netjes opgeborgen gelegen met de hoop ooit er nog eens in te kunnen passen maar helaas komt de tijd de waarheid in de...
  12. Jazzuki

    GSR 600 of SV650N

    Hey Naked liefhebbers, Ik zou graag wat meningen van jullie willen hebben. En eventueel wat informatie. In '99 heb ik mijn rijbewijs gehaald. En de motor had ik al in huis staan wachten. Dit was een GSX600F. Een erg leuke en prettige motor om op te rijden, en ook zeker een goeie om op te...
  13. Jazzuki

    Gezocht : Suzuki GSR 600

    Hey allemaal, Ik ben opzoek naar een Suzuki GSR 600, Bouwjaar 2006, Blauw, Zilver met een maximale prijs van 5000,- Valt me op dat je in nederland niet veel blauwe te koop ziet staan. Over het algemeen grijze en zwarte. Volgens mij moet het niet onmogelijk zijn om een GSR te vinden die...
Terug
Bovenaan Onderaan