Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeulle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeulle

    Hm plus quickshifter

    Ik heb een quickshifter liggen voor Yamaha en kawasaki 2 jaar gebruikt op een Zx10r mag weg voor 300 euro of een goed bod.
  2. Jeulle

    Versnellingsbak hulp gezocht

    Hallo allemaal! Is er iemand hier die mij kan helpen of voor mij een versnellingsbak te wisselen. Ik heb een zx10r van 2006 waarvan de bak kapot gegaan is en Ik heb al een 2e hands bak die ik binnenkort kan ophalen. Nou ben ik wel wel aardig handig en denk dat ik een heel eind kom...
  3. Jeulle

    Bagage plaat

    Hallo allemaal! Ik ben opzoek naar een Bagage plaat! Hoeft niet type gebonden te zijn want moet hem toch pasmaken.. Dus een incomplete mag ook! Of een andere oplossing om een Bagage rol mee te nemen op een zx10r. 👍
  4. Jeulle

    Hm quickshifter

    Hallo! Ik heb even een vraagje ik heb een quickshifter plus tekoop zien staan van hm voor een r6 2008 en als ik nu ga zoeken op internet komt het bij mij over dat deze ook met de zelfde kabelboom op de zx10r past..laat ik die nou net hebben.. Klopt dit? En wat heb ik dan verder nog nodig...
  5. Jeulle

    OnRoute Motorkaart garmin.

    Hallo! zijn er hier mensen die rijden met een onroute motorkaart? wat zijn jullie ervaringen er mee? ik zit er aan te twijfelen om er een te kopen..(zijn in de aanbieding) heb al zitten zoeken naar onderwerpen maar kan niet iets vinden wat hier op gericht is.. hoor t graag!
  6. Jeulle

    Rechter Clip-on RSV mille 1999

    Ik heb hier nog een Clip-on van een rsv mille liggen,, mag wel voor een leuke prijs op te halen in Ede!
  7. Jeulle

    Heftafel / werkbank

    Hallo!! ik heb hier in de garage een heftafel staan die ik niet gebruik(staat in de weg) dus mag in de verkoop! de tafel is helemaal electrisch bedienbaar. specificaties: hoogste stand: 110 cm laagste stand: 25 cm Breed:100 cm lang 150 cm toelaatbaar gewicht 400 kg eigen...
  8. Jeulle

    kilometer teller gaat alle kanten op..

    hallo!! ikheb een srad van 98 en mijn kilometerteller is helemaal van t pad af.. als ik bijvoorbeeld 50 rijd en geef iets gas bij vliegt de naals in eens naar de 200 en dan weer terug.. en dat heel vaak... iemand een idee wat dit kan zijn?? Groeten Jelle!
  9. Jeulle

    Leovince SBK alu voor SRAD

    Hallo! ik hen nog een mooie leovince SBK liggen ik gebruik hem niet meer omdat ik een heel yoshimura systeem heb.. Hele kleine beschadeging aan de achterkant: en op de motor: de uitlaat heeft E-keur en dB-killer. Prijs. 215 euro of een goed bod! liever ophalen dan...
  10. Jeulle

    motor bok achter zijde

    Hallo! ik heb nog een motorbok over.. een universele die onder de achterbrug kan of aan bobbins zelfde als deze en er zitten adapters bij zodat hij op bobbins kan. Prijs: doe een goed bod!
  11. Jeulle

    Kettingkast/beschermer SRAD 750

    Hallo! ik ben opzoek naar een kerringkast/beschermer voor een SRAd 750 Het zwarte kapje dat op de achterbrug zit.. Alvast bedankt! Groeten Jelle!
Terug
Bovenaan Onderaan