Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Xevoo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Xevoo

    Kuipwerk Honda CBR600F3 PC31

    Hallo, Ik ben op zoek naar een (tweedehands) inspectieluik & een voor spatbord voor mijn motor. Kleurstelling kan je zien in mijn signature hieronder. Mvg, Ruud
  2. Xevoo

    Het grote rijlesserstopic, Deeltje 33!: Blij dat ik glij

    Hoi allemaal, welkom in het nieuwe rijlessers topic! Inmiddels zijn we alweer beland in deeltje 33! ________________________________________________ AVB filmpjes: De bijzondere verrichtingen: Lage snelheid: Lopen met de motor (verplicht): Langzame slalom (verplicht): Acht...
  3. Xevoo

    [TK]Theorieboek + 500 examenvragen

    Hallo! Vandaag mijn theorie gehaald, daarom bied ik dit theorieboek + cd-rom met examenvragen aan, gemaakt door Veka Best. Bieden vanaf €17,50 incl. verzendkosten Foto's op aanvraag
  4. Xevoo

    Proefles

    Hallo! Klein vraagje: Is het verstandig om nu vast een proefles te nemen voor motor rbw? of beter als ik het geld al bij elkaar heb? Het lijkt me namelijk wel makkelijk om zeker te weten of ik het wel leuk vind voordat ik er echt voor ga sparen enz. Ruud
  5. Xevoo

    Xevoo: even voorstellen :)

    Hallo! Even voorstellen :) Ik ben Ruud Deenen, 19 jaar. Woon in Vessem (+- 15 km van Eindhoven) met mijn beide ouders en 2 broertjes. Ben op het moment nog gewoon student :) Hier terecht gekomen door de magische zoekmachine google :P Heb nu net een paar maandjes m'n autorijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan