Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ArendJan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ArendJan

    Resizing van de afbeeldingen door de proxy?

    Ik deel regelmatig foto's die niet op de storage van MF staan, maar ergens anders. Ik had soms het idee dat de verhouding verpest werd en heb nu een mooie casus. Deze foto gaat bijvoorbeeld goed.. Orginele foto http://piczwart.nl/moto/punten/948.jpg Resolutie 1504 x 846...
  2. ArendJan

    526 als ik naar http://motor-forum.nl ga

    De URL www.motor-forum.nl doet het gelukkig wel *O* @Duderuud SSL config probleempje...
  3. ArendJan

    Foto cache verpest verhouding

    Ik zie bij meerder foto's dat de verhouding aangepast word. Deze foto -> http://piczwart.nl/moto/punten/848.jpg heeft een verhouding van 1504 * 846 pixels Na een tijd zie ik in mijn topic dat deze vierkanter is geworden. Dan is de url...
  4. ArendJan

    Ninja 250R 小さなカエル

    Ninja 250R 小さなカエル Inleiding Na een hoop vragen over mijn nieuwe aanschaf, het feit dat ik nog een hoop met deze motor ga meemaken en waarschijnlijk ook nog een hoop ga aanpassen aan de motor maar een apart topic gestart. Een soort van dagboek, project, onderhoudsverslag topic. Waarom een...
  5. ArendJan

    Dani Pedrosa deel II

    Het tweede Dani Pedrosa topic... Deel 1 : Dani Pedrosa 2003 Wereldkampioen 125cc 2004 Wereldkampioen 250cc 2005 Wereldkampioen 250cc 281 GP's 153 podiums 54 keer gewonnen 64 keer de snelste raceronden 51 kilo zwaar Dani's twitter account Dani's facebook account
  6. ArendJan

    Yamaha M1 streetfighter 1/12

    Na al vele malen schade en krassen te hebben opgelopen met de Yamaha M1 (2010) heeft mijn zoon nu echt schade gereden. Dus er moest iets gebeuren met zijn motor.... streetfighter :9 Eerst maar eens de 'garage' in.. - Topkuip stuk en vermist - Tellerunit verdwenen -...
  7. ArendJan

    GPZ500s opknap project

    Aangezien mijn vorige project tegenwoordig een WW-fiets is en die het prima doet was ik op zoek naar een nieuw projectje. Toen zag ik een advertentie voor een GPZ500s voor onderdelen of als opknapper en heb deze gekocht. Vandaag heb ik de motor opgehaald en in de tuingezet en ff wat foto's...
  8. ArendJan

    GPZ 500s 1991 onderdelen

    Verkocht...
  9. ArendJan

    Kawasaki GPZ EX 500 Loop of Sloop

    Verkocht...
  10. ArendJan

    EX (gpz) 500 project

    Hallo allemaal, Sinds 2 weken ben ik bezig om een ex 500 uit elkaar te plukken... Toen ik hem kocht stond ie al ff stil, volgens de vorige eigenaar liep hij niet al te best en deed de versnellingsbak het alleen als ie warm was... Vorige eigenaar heeft hem 9 jaar gehad en altijd buiten...
  11. ArendJan

    Verwijderen uit documentenlijst...

    Nee, niet de zoveelste vraag waarom je een document niet kan verwijderen. Naar het schijnt is dat onmogelijk omdat er ander rode kruisjes komen..... Ik heb zelf een CMS systeem, die checkt of er ergens naar de afbeeldingen word verwezen. Dus kun je daar afbeeldingen die gebruikt worden niet...
  12. ArendJan

    Supersnelle Ferrari moeilijke prooi

    Supersnelle Ferrari moeilijke prooi LELYSTAD - Een supersnelle Ferrari van een 40-jarige Zwitser was woensdag een lastige prooi voor een motoragent. FOTO FERRARI De Zwitser reed in zijn hagelnieuwe wagen harder dan 220 kilometer per uur over de A6 bij Lelystad. Dat kon de agent amper...
  13. ArendJan

    Weer een lid..

    Hallo allemaal, ik ben Arend Jan ben al een tijd lid van het GPX-GPZ forum. Las MF al een tijd en zei tegen mezelf zodra ik een sticker op een kenteken plaat zie, registreer ik.... En vandaag is het zover *O* Ik :] een Kawasaki GPZ 600R en ge elke dag als de omstandigheden het...
Terug
Bovenaan Onderaan