Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ivar79
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ivar79

    Set dunlop sportsmart 120/180 800 km oud

    Zoals de titel zegt. Eerlijk is eerlijk van die 800 km is 80 km op mettet geweest, maar daar hebben ze weinig van geleden. (Groep minder snel) Liggen nu los ivm laten spuiten van mijn velgen en wil er dan meteen de nieuwe sportsmart 2 op hebben. Dit is mijn tweede setje. Met de...
  2. Ivar79

    mqp lederen jas mt. 58 en Ixon lederen broek mt. 56

    Niet nieuw, maar wel gewoon netjes. Hoort niet bij elkaar, past verassend goed aan elkaar. Jas is het dingetje van de ritssluiting vervangen voor een ti-rip, verder netjes. Broek heeft, naast lekker ingereden kneesliders, ook een schampje naast de slider. Netjes schoongemaakt en...
  3. Ivar79

    Ducati 750 SS project

    Te koop. I.v.m. chronisch tijdgebrek overweeg ik mijn Supersport project te verkopen. Bestaande uit: 2 frames, foto 1 is frame 1 met 750 blok, carbs, tank, remschakelset, achterbrug, voorvork, ABM kroonplaat met Crossstuur, en origineel NL kenteken. (916 zitje hoort er niet...
  4. Ivar79

    Oxtar laarzen(44) en een paar handschoenen (XXL) voor weinig

    Te koop. Een paar waterdichte laarzen van Oxtar, maat 44 en een paar no-name handschoenen met carbon protectie, maat XXL. Laarzen vraag ik op martkplaats Eur. 45,- voor en Eur. 30,- voor de handschoenen. Mogen weg t.e.a.b. Foto's komen eraan.
  5. Ivar79

    Gezocht: Koppelingshendel en l. knipperlicht Duc 750ss '98

    Omdat ik mijn schatje helaas wat onvoorzichtig op het asfalt heb gelegd, ben ik dringend op zoek naar bovenstaande onderdelen. Ik kon helaas hier en op Marktplaats niets vinden. Mocht iemand iets hebben liggen dan verneem ik het graag van jullie! Alvast hartelijk dank. Ivar...
  6. Ivar79

    Even netjes voorstellen

    Goedenavond. Mijn naam is Ivar, woonachtig in het mooie Rotterdam en sinds kort in het gelukkige bezit van een Ducati 750 SS Caraneta. Na al heel lang mee te lezen, leek het mij nu toch maar is tijd om me aan te melden! Hieronder een foto van het speeltje! Groetjes Ivar
Terug
Bovenaan Onderaan