Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. MeanGreenGirl

    Spiegels voor Honda NTV

    Zoals de titel zegt... ik zoek spiegeltjes voor mijn honda NTV revere. Heeft iemand toevallig een setje liggen voor een mooi prijsje? :)
  2. MeanGreenGirl

    Win vrijkaartjes voor het MF-feest op 20 augustus!

    Win vrijkaartjes voor het MF-feest op 20 augustus! MF bestaat 10 jaar , en dit vieren wij 20 augustus in de IJsbreker te Leusden. Klik HIER voor meer informatie. Voor dit feest geven we 10 setjes van 2 vrijkaarten weg!! Wat moet je daarvoor doen? Stuur het juiste antwoord en...
  3. MeanGreenGirl

    20 augustus: MF 10 jaar FEEST!!!

    Beste MF'ers, Het is alweer 10 jaar geleden dat duderuud Motor-Forum startte toen een motortopic op een ander forum te groot werd. Inmiddels heeft Motor-Forum meer dan 110.000 leden en 20 miljoen posts en deze aantallen groeien nog altijd! In de afgelopen 10 jaar is lief en leed gedeeld...
  4. MeanGreenGirl

    Gezocht: Originele uitlaat kawa KLX650 , bj. '94

    Omdat ik op vakantie ga naar Oostenrijk.... omdat de huidige uitlaat "iets" teveel lawaai maakt.. en ze in Oostenrijk een beetje streng zijn zoek ik een originele uitlaat voor mijn Kawasaki KLX650 uit '94. Heeft iemand zoiets nog liggen ergens onder stof voor een vriendelijk prijsje? :P...
  5. MeanGreenGirl

    Communicatieset Twintalker 6800 incl. Motorpack

    Te koop: Setje twintalker 6800 incl. motorpack. 5 KM bereik. In de doos, 1 keer gebruikt, nieuwstaat. Je bouwt dit in je helm en een knop op het stuur die je indrukt als je contact wilt met je passagier of medemotorrijder. De walkietalkies zijn ook los te gebruiken. Waarom wil ik er...
  6. MeanGreenGirl

    Macna zwartleren broek, maat 38 (Dames)

    Zwartleren broek van het merk Macna , maat 38 , weinig gedragen. Ziet er als nieuw uit, is gevoerd en zit erg lekker. ( Maar voor mij helaas wat te groot) De broek is zeer eenvoudig in te korten. Let op: Er zitten géén protectors in. Prijs: Doe een gooi. :P
  7. MeanGreenGirl

    Jas Buse Speedsquad, maat 48, groen/zwart

    Vanwege de aankoop van een nieuw ( passend :+ ) combipak doe ik deze jas in de verkoop, want hij is mij veel te groot. Zo goed als nieuw, geen beschadigingen, ingevet, ritsen in orde. Er zitten airvents op de schouders, carbon protector op de schouders, protectie in de ellebogen. Maat...
  8. MeanGreenGirl

    Vering afstellen/aanpassen van SM

    De vering op mijn motor staat veel te zacht (lees:offroad). Het is een omgebouwde enduro naar SM , vering is alleen nooit aangepast. Eigenlijk rijd ik er alleen mee op de weg, met af en toe een uitstapje naar een berm of zandpad. Niet echt offroaden in ieder geval. :P Nou zou ik de...
  9. MeanGreenGirl

    Slecht starten door nieuw luchtfilter?

    Hey allen, Mijn motor ( Kawasaki KLX 650) heeft al een hele tijd goed gestart. Tikken en weg. Alleen laatst kwamen we erachter dat er een grote scheur in het luchtfilter zat. Nieuwe besteld, alles schoongemaakt en de nieuwe er in geplaatst. Sindsdien start hij slecht en lijkt vaak te...
  10. MeanGreenGirl

    Meangreengirl kan weer knallen!!!!

    Dames en Heren, het is zo ver. Meangreengirl heeft haar Kawa terug!!!! *O* Voor degenen die het wat interesseert, hier het verhaal van een lang jaar vol zweet, tranen, emoties en pech. Voor de snel verveelde lezers, onderaan een samenvatting. :P Mei 2009: Ik rij onderweg naar huis...
  11. MeanGreenGirl

    Cilinderkop Kawasaki KLX 650 C uit 1994

    Wie kan mij helpen aan een cilinderkop voor een Kawasaki KLX 650 C ? De motor is uit 1994 , ik geloof dat de modellen van 1993 t/m 1995 gemaakt zijn. Belangrijk is dat de glijlagers in orde moeten zijn, dit is het zwakke punt van een KLX en bij de meeste koppen zijn ze in matige tot slechte...
  12. MeanGreenGirl

    Wat moet ik doen.... reviseren of andere motor?

    Ik heb een kawasaki klx 650 C uit ‘94 In Mei dit jaar stopte hij plots op de snelweg. Lang verhaal kort : De nokkenas ingevreten op de cilinderkop, cilinder kapot ,nokkenas , kleppen doorgeslagen..een hoop schade. Na een tijd dubben en zoeken naar een 2e handskop toch maar besloten om hem...
  13. MeanGreenGirl

    Motorbegeleiding bij truckroll

    In September is het weer zover...de Truckroll. Wie hebben er al eens mee gedaan als motorbegeleider? Vorig jaar heb ik voor het eerst meegedaan als motorbegeleiding. En ik kan alleen maar zeggen dat dit een fantastische ervaring is en het iedereen kan aanraden, vrijwilligers kunnen ze...
  14. MeanGreenGirl

    Suzuki Freewind met 25 kw op kenteken

    Hoi hoi, Omdat mijn eigen motor vlak voor de vakantie kapot is gegaan, heb ik deze suzuki freewind gekocht om toch op vakantie te kunnen. Twee motors is wat veel, de andere wordt gemaakt dus daarom verkoop ik de freewind. Ik heb ermee in Oostenrijk rondgereden zonder problemen. Starten en...
  15. MeanGreenGirl

    Meangreengirl gaat FIETSEN!!!

    Nah, liever niet maar zit er sterk over te denken. B| Begin dit jaar rijdt ik mijn kawa kapot....nokkenas ingevreten in de kop. Cilinder een tik gehad, kleppen ingeslagen (hoewel niet zo ernstig). Schade € 1700. Een tweedehands kop was niet zomaar te vinden,nog naar andere kawa's van...
  16. MeanGreenGirl

    Meangreengirl stelt zich even voor!

    Aloha! Ik zwerf hier al een tijdje ongeregistreerd rond en heb nu besloten om mij aan te melden. Gelijk even voorstellen. Ik ben 27 jaar,werk in de horeca , woon in het zonnige zuiden des lands en rij nou een tijdje motor. Regelmatig rijd ik met een groep mee, een samengeraapt zooitje...
Terug
Bovenaan Onderaan