Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KMAR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Seat Concepts zadel

    Zijn er toevallig mensen die ook overwegen een zadel(kit) van Seat Concepts aan te schaffen? Ik ga namelijk begin deze week eentje bestellen. Verzendkosten zijn 60.90 dollar minus 15 dollar korting: 45.90 dollar. Aangezien je maar 1 keer verzendkosten betaald, ongeacht het aantal producten...
  2. K

    Revit Apollo motorjas leer maat 54 zgan (Rev'It Rev'It!)

    Zie Motorshopper: Motorshopper: Revit Apollo motorjas leer maat 54 zgan (Rev'It Rev'It!) Hierbij bied ik mijn revit apollo lederen jas aan. Dit is dus niet de textielen versie, maar helemaal van runderleer. Betreft maat 54. De jas heb ik aangeschaft bij Termaat motoren in Nijmegen in...
  3. K

    Piaggio 180cc 2 takt rijders

    Wie van jullie reed/rijdt er allemaal een 180cc 2 takt? Wat was/is jullie setup? Met name de afstelling is belangrijk! Het zit namelijk zo. Sinds kort heb ik een nieuw setup: Gilardoni 176 met Malossi cilinder kop, squish @ 0.95 mm Malossi vario met 12.5gr rollen standaard...
  4. K

    Gilera Runner FXR 180 1998

    Wegens onduidelijkheid, onzin reacties etc heb ik een nieuw topic aangemaakt. Dus, aub, GEEN interesse? Reageer dan ook NIET. (Free kickjes mogen wel :+ ) Als je een vraag hebt, stel dat gewoon duidelijk. Ik geef dan ook duidelijk antwoord terug. En de mensen die weer gaan zeiken; STFU...
  5. K

    Paraplu na prop

    Ik heb me net laten vertellen dat ik een band dat al gepropt is geen paraplu in kan laten zetten, omdat de gat te groot is. Bullshit of klopt dit? Na een dikke spijker die een groot gat heeft veroorzaakt kan je toch ook gewoon een paraplu in laten zetten :? Ik heb een band namelijk waar...
  6. K

    Vertandingslager/achterwiellager Runner FXR

    De Runnert van m'n buurjongen heeft nieuwe achterwiellager nodig. Er zit namelijk speling van links naar rechts op het achterwiel. Alleen welke lagers moeten erin? Het beste lijkt me alle lagers in de vertanding te vervangen met de keerringen erbij. Het gaat om een SD M08 blok. En had...
  7. K

    Gilera Runner FXR 180

    Beste forumleden, Met pijn in mijn hart en tranen over mijn wangen (maar stiekem toch ook weer niet) verkoop ik mijn Gilera Runner FXR 180 1998. Na een jaar goed gespaard te hebben, is het eindelijk tijd voor iets groters, een KTM 640 LC4 (inruil is dus ook mogelijk tegen deze supermotard...
  8. K

    Gilera Runner FXR

    Beste forummers, Ik zit met een probleempje. Ik moet met vario namelijk shimmen. Alleen is het zo dat als ik 1 of 2 ringetjes zou plaatsen, dat er dan weinig tot geen ruimte meer is op mijn krukas voor mijn halfpoulie en kickstartrondsel. Is er mss iemand die weet welk (opvul)ring ik kan...
  9. K

    Roof Boxer V8 of Momo Komposit

    .
  10. K

    Gilera Runner FXR 180

    Ik heb hier een FXR 180 staan. Nou reed ik net op een andere 180cc, en dat ding trekt echt 3x zo hard op als die FXR die ik hier heb staan. De afstelling van mijn FXR is 100% standaard. 15 gram rollen std drukveer etc etc etc Halfpoulie etc hele overbrenging is nog nieuw. Zodra...
  11. K

    Eerste supermotard (KTM 525 EXC)

    Ik ben eruit, na/in de zomervakantie (als het goed is) doe ik mijn 180cc 2taktje weg en komt er een KTM 525 EXC supermotard. Ik hoorde dat deze vrij goedkoop in onderhoud is. De onderdelen zijn ook makkelijk te verkrijgen en zijn ook niet overpriced. Dus een redelijke motor voor een 18 jarige...
  12. K

    Runner 180 FXR Malossi variateur

    Hey, Zo een Malossi Multivar, geeft dat echt veel prestatie winst in vergelijking met de originele vario? En de 12.5 gram rollen die erin zitten, zijn die 9 van de 10 keer goed? Of kan je ze gewoon weggooien en zelf afstellen? En hoe zit het met zo een torsio control?
  13. K

    Runner 180cc v-snaar

    Ik heb dus een nieuwe v-snaar aangeschaft van Dayco voor een Runner FXR. Alleen steekt hij verder uit dan mijn glijbus dus de v-snaar komt niet helemaal onderin. Ik heb 2 mogelijkheden: shimmen of een langere glijbus. Echter krijg ik mijn glijbus er niet uit. Ik kan hem wel naar me toe...
  14. K

    Banden snelheidscategorie

    Ik heb op mijn Gilera Runner 180cc een Continental voorband. Echter heeft deze een snelheidscategorie L/120 kmh. Is het aan te raden deze band te vervangen naar een P/150 kmh categorie band aangezien de top van een 180cc rond de 150 kmh ligt. Alvast bedankt.
  15. K

    Tips voor motor zoeken en importeren

    Beste MF'ers, Ik heb gistere mijn rijbewijs gehaalt en wil natuurlijk een motor *O* Ik ben specifiek op zoek naar een Gilera Runner 180cc, helaas nog geen "echte" motor aangezien ik er financieen nog niet aan toe ben. De motorrunners van hier vertrouw ik zelf voor geen meter, de helft...
  16. K

    denkbeeldige 8 en u-bocht

    hallo, ik heb al 7 van de 13 lessen van 90 minuten achter de rug en alles gaat perfect. Het enige waar ik nog moeite mee heb is de denkbeeldige 8 en de u-bocht dan ben ik klaar voor VB en VD. Dat "angst" gevoel van het laten vallen van de motor moet ik nog ff overheen komen, oefening...
  17. K

    Advies voor nieuweling

    .
  18. K

    Runner FX 125 @180

    .
Terug
Bovenaan Onderaan