Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. StreetlegalHLD

    [TK] Rempomp R6 2007

    Heb een pomp over.. Het is niet de mooiste meer maar werkt perfect :) T.E.A.B
  2. StreetlegalHLD

    [Te koop] Gipro X Gear Indicator (Yamaha)

    Bij deze bied ik mijn versnellingsindicator aan. Het betreft een nieuwe , nooit gebruikt , ligt al poosje hier maar doe er niks mee. Vraagprijs ; 75,- (Gekocht voor 90,-) Het is de GPX-Y01 , en volgens internet past ie op de volgende modellen ; YAMAHA - GPX-Y01 YZF-R6 (98-10) -...
  3. StreetlegalHLD

    [TK] Banden + Inrij klem

    Bied maar wat, kan opgehaald worden in Amersfoort of Voorst (Dorpje naast Zutphen :P ) Verkocht!! Diablo Superbike Slick - 180/55/17 - 2008 Dragon Supercorsa - SC1 - 180/55/17 - 2008 Metzeler Racetec - K2 - 180/55/17 - 2007 Diablo Supercorsa - SC1 -...
  4. StreetlegalHLD

    [Gezocht] - Pirelli Diablo Supercorsa SC1 / SC2 (Achterband)

    Voor als de titel nog niet duidelijk genoeg is :+ Ben op zoek naar een goeie achterband, compound SC1 of SC2.. :) Heb je nog wat liggen? .. Tell me! O-)
  5. StreetlegalHLD

    [Te koop] Yamaha R6 - 2004

    Hierbij m'n Yammie te koop, wegens overstap op jongere fiets.. Technisch dik in orde :Y Word geleverd met vers gespoten kuipwerk (Zwart, tenzij een koper een andere basis kleur roept, kan geregeld worden :) ) + een kleine beurt en verse koffie O-) Moet nog even betere foto's...
  6. StreetlegalHLD

    [Gezocht] Yamaha R6 '04 Kuipruit

    Ik zoek voor m'n R6 een ander kuipruitje! Wel double bubble.. Zoals ik heb; Eventuele tips van webshops waar ze die voor mooie prijsjes hebben mogen ook :Y
  7. StreetlegalHLD

    Yamaha R6 '05 - Kuipwerk

    Te koop, gloednieuw :Y T.E.A.B ;) Eventueel samen in 1 koop met race zitje; http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/294705/Yamaha-R6-030405-Racezit-1.html :W
  8. StreetlegalHLD

    Yamaha R6 '03/'04/'05 - Racezit

    Hierbij verkoop ik m'n extra, en splinternieuwe, racekontje.. Foto's volgen morgen :) T.E.A.B :W Ik houd het topic in de gaten maar PB's zie ik sneller O-)
  9. StreetlegalHLD

    Triumph SpeedTriple T509

    Een vriend van me verkoopt z'n motor, deze bied ik hier dus voor hem aan. Gelieve dus naar hem te mailen / bellen! Betreft een Triumph SpeedTriple T509 uit 1998. * Kilometerstand: 55.000 km Verder is ie in prima staat, laatst onderhoud gehad (Olie / ketting etc.) Banden ook nog...
  10. StreetlegalHLD

    Rev'it Combi [Te Koop]

    Pak is in erg goede staat en het viel me mee hoe makkelijk het schoon te houden is *O* Enige wat niet meer in top staat is, zijn de sliders, maar die zijn nog goed voor veel KD's! Die blijven er gewoon op en zijn dus bij de prijs inbegrepen :) Foto's Maten: Jasje ; 42 Broek...
  11. StreetlegalHLD

    Motor-Camera

    Ik heb de camera 2x op m'n motor gehad, om te testen! Waarom ik em weg doe; Hij is te groot voor op m'n racer, vind ik. Ga nu voor 2 kleine camera'tjes die ik mooi kan weg werken. De camera; Dit zit erbij; Doe maar een bod :Y Heb er zelf dit voor...
  12. StreetlegalHLD

    Ongeval CBR (?)

    Kijken of de persoon op MF zit toevallig..... Zo rond 21.00 is er een motor rijder onderuit geschoven! (In Vathorst / Amersfoort) 2 maatjes van me zagen het, aangezien de persoon hun inhaalde en vervolgens niet meer goed genoeg kon remmen(?) voor een rotonde en onderuit schoof.. De...
  13. StreetlegalHLD

    [Te koop] 2 delig pak - Rev'it

    Aangeboden wegens aanschaf race overall.. Heb het pak nu een jaar, nieuw gekocht voor 800,- Foto: (Laarzen niet inbegrepen :+ ) Maten: Jasje ; 42 Broek ; 38 Ben ook maar een klein ventje (1.74 / 65kg) Prijs; Bieden via PM (Verwacht niet de hoofdprijs ;) )
  14. StreetlegalHLD

    [Gevraagd] MSL - Groep 2 [18-07]

    Niet geschoten is altijd mis.. :+ Ben dus op zoek naar een plekje op Zandvoort voor zondag 18 Juli :) Vanmorgen was er nog plek, wilde na m'n werk gaan boeken, zat het vol :+ :W
  15. StreetlegalHLD

    HLD-318iS

    Goede avond mannen (en vrouwen, neem ik aan?) Ik ben stefan uit amersfoort, 22 jaartjes! heb mn motor rijbewijs pas sinds 19-05-09... zelf nog geen motor maar dat zit er wel aan te komen.. in de tussentijd rijd ik af en toe op mn vaders Yamaha Fazer1000, rijd echt heeeerlijk en...
Terug
Bovenaan Onderaan