Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. remotesunset

    Vervangende rempomp

    naar aanleiding van het volgende verhaal en het slecht functioneren van de huidig gemonteerde pomp: Front Master Cylinder Ratio Chart ben ik nu opzoek naar een rempomp in de maat 11/16" of 18mm, ik weet dat nissin een radiaal pomp in de maat 11/16" heeft gemaakt. hopelijk heeft iemand...
  2. remotesunset

    innovatieve technieken

    Zelf mag ik graag techniek zien en nieuwe technieken vind ik zeker interessant, helaas staat de motor wereld wat echte innovatie betreft, vaak pas als laatste in de rij. Het lijkt me dan ook leuk om een topic te starten waar innovatieve onderdelen en of technieken worden verzameld om af te...
  3. remotesunset

    Honda brandstofpomp maakt kortsluiting

    Zo'n twee week geleden gaf de brandstofpomp van mijn honda NTV de geest, op een wat ongelukkige plek. Gelukkig na wat gezoek de brandstofpomp afgekoppeld en toen deed de motorfiets het weer. Daarna de brandstofpomp maar eens onderzocht en toen kwam "het" probleem van de brandstofpompen van...
  4. remotesunset

    DE VT500c Onderdelen "Shop"

    Kijk eens oma, dit vind ik in de schuur een complete vt500c, bij deze het licht in de weg voor 100 euro mag je alles mee nemen. mooie hoop reserve onderdelen voor een winter projectje of om je oude brommert weer wat glans te geven. Ditmaal gaan de onderdelen los weg, eventueel overnemen...
  5. remotesunset

    Benzine verbruik > Sproeiers

    Ik zit even met een probleem(pje)/hypothese, als er op een motorfiets Sportfilters worden gemonteerd waarbij word aangeraden een sproeiermaat van + 20% te monteren om de motorfiets te voorzien van een correct mengsel. Dan zal de motor op dat mengsel mooi lopen wat weer resulteert in een...
  6. remotesunset

    VT500C "85 in onderdelen

    beste mensen, omdat ik mijn eigen motorfiets verkoop, heb ik nog een shitload aan extra onderdelen. in feite heb ik vorig jaar een complete motorfiets gekocht en het frame weggegooid. ik heb alle onderdelen hoewel sommige onderdelen niet in perfecte staat zijn. het motorblok "WAS"...
  7. remotesunset

    Honda VT500c 750,- Belastingvrij

    De prijs word speciaal voor MF aangepast naar 750,- Weg is Weg. opgegeven km is in mile moet dus zijn: 47401 * 1.6 = 75.841km maar bij de revisie is het blok bijna opnieuw opgebouwd dus daar is de km stand niet echt relevant bij. Helaas moet ik mijn VT500c uit 83 verkopen. Ik...
  8. remotesunset

    hoe stom kon ik zijn

    beste mede-forummers, na ruim een jaar 25kw rijden heb ik het voor elkaar een persoonlijke afspraak om bij de officier van justitie te komen B| ik ga hier niet over zitten janken en betaal straks de boete gewoon want ik heb altijd geweten dat als ik een controle zou krijgen ik misschien...
  9. remotesunset

    Veilingsites goedkoop of toch duurkoop?

    beste mede forummers, zo nu en dan klik ik mijn weg naar een veilingsite en zie dan vaak motoren ter veiling staan voor hele redelijke prijzen met op telling van de veilingkosten (+-16%) en de bTW (19%). kom ik dan altijd nog op bijna handelsprijzen uit. heeft iemand echt ervaring met het...
  10. remotesunset

    Koppakking kapot incl. Foto's

    beste mensen, afgelopen weekend heb ik de voorste koppakking van mijn honda VT500 kapot gekregen. omdat het oude blok rare geluiden begon te maken en ik zeer goed koop een nieuw blok kon vinden waarvan bij nader onderzoek de starterkoppeling stuk was heb ik het oude blok vervangen. het...
  11. remotesunset

    motor slopen, kenteken opgeven als gesloopt?

    ik vraag me af of ik het zo in het juiste topic plaats zo niet mijn excuses. omdat toen puntje bij paaltje kwam ik voor 400 euro geen afstand kon doen van mijn VT500, heb ik nu een sloopmotor opgezocht waar ik mijn "reserve onderdelen en nieuwe blok vanaf wil gaan halen." voor de motor...
  12. remotesunset

    Terug voeren op gas

    beste mede forummer, ik heb enig zoek werk met de zoekfunctie verricht maar kwam niet op een duidelijk antwoord uit. mijn vraag is of er hier mensen zijn die hun 4 cilinder op het gas hebben laten begrenzen. zo ja waar en wat was daarvan de prijs? ik vraag geen advies over het wel of...
  13. remotesunset

    VT500 carb problemen

    hallo, mijn topics zullen onderhand al wel vaak genoeg voorbij zijn gegaan maar ik probeer het nogmaals. ik bezit een honda VT 500 C, een erg leuke motor... wanneer hij functioneerd. de motor is kort nadat ik hem kocht, problemen gaan geven probleem 1 de motorsloeg af en wilde niet...
  14. remotesunset

    (revisie) onderdelen carb. honda VT500c

    beste mede forumgebruiker, vrij recent heb ik al eens een vraag gestelt omtrent een probleem dat ik had met mijn motor. (de noodstop was gecorrodeerd en werkte niet goed stond altijd aan) na wat meer kilometers te hebben gereden rijd de motor toch niet zo mooi meer. plofjes uit de uitlaat...
  15. remotesunset

    honda VT500c Slaat af

    hallo, ik zal me even voorstellen, ik ben tim drenthe lees al geruime tijd mee op het techniek forum en heb al eens een topic geopend op de 25kw pagina. vandaag is het zover gekomen eerste dag dat ik echt even een tocht kon maken op de motor. ik had al het idee dat er mischien iets mis was...
  16. remotesunset

    oldtimer op 25kw zetten in friesland

    beste mede 25kilowatjes, heeft iemand ervaring met het op papier 25kw laten zetten in friesland (omgeving drenthe, groningen kan ook. zo jah waar? en hoe ging dat (hoe was de service en prijs). zelf ben ik bij ureterp schademotoren geweest en heb ik al een aantal motoport vestigingen...
Terug
Bovenaan Onderaan